9.1.14

Kolmabased mõtted

Tänaselegi päevale langes tublisti väljaskäimist, mis valdavalt oli seotud raamatutega. Olgu kohe ära öeldud, et üks osa neist käikudest viis mind lähikonna hüpersupergigamegakaubanduskeskusse, et saada sealt kätte raamatuklubi pakike, mille sisu olgu siin lahti ja välja öeldud:
Lisaks sellele jõudsid minu kätte mõningase hilinemisega, milles süü langeb ainuüksi minule, paar aastavahetuskingiks või umbes nii saadud raamatut, mis olgu samuti siinkohal välja öeldud (raamatutele lisandus tegelikult veel üks kink, mis oli eriti südamelähedane, aga mille ma siinkohal jätan enda teada, sedavõrd piisavalt isiklik on see):

Ja nüüd on aeg ka paljastada eilses sissekandes mõningaid nii hirmsasti uudishimulikuks tein "saladus": nimelt on üks hea tuttav kolimas, sealhulgas oma kopsakat raamatukogu, ja nagu kolimisel ikka, tekib alati küsimus, kas kõike kaasa võtta (eriti kui näiteks, nagu selgus, täpselt üht ja sama raamatut, on lausa viies eksemplaris :-) ). Mistõttu ta pöördus minu kui teada raamatuhullu poole palvega vaadata need kastid ja hunnikud, mis tal endal olid juba varem enda "aktiivsest" raamatukogust kõrvale pandud, läbi ja mulle huvipakkuv välja sortida.

Ja neid raamatuid tal juba seal jätkus, nii eilseks kui tänaseks läbivaatamiseks. Nojah, suur osa oli mulle vähest huvi pakkuv, näiteks hulk võõramaakeelseid õpikuid ja muid õppematerjale viimasest sajakonnast aastast (jah, ka mõned tsaariaegsed, mil teatavasti ju õpe käis vene keeles). Aga üht-teist ma siiski ka endale leidsin ja kui kolija oli mu eraldatu üle vaadanud ning mõned siiski talle olulisena tunduvad asjad maha ja ära ja tagasi võtnud, jäi mullegi sealt veel hulk üle (osa muidugi ka selliseid, mis mu on küll juba olemas, aga mille kolija või ta esivanemad olid palju paremini säilitanud, olgu üleüldiselt või näiteks ümbriskaanega vms). Mis olgu samuti siin maha ja välja öeldud:



Loetud: Eesti etümoloogiasõnaraamat
Vaadatud: Heeringas Veenuse õlal (Kanal2), Näod rahva seas (TV6)

No comments:

Post a Comment