22.2.12

Teisibased mõtted

Vaev- ja piinlemine elektrooniliselt toimetatud teksti kallal kestis edasi, kuigi sellesse tuli ka teretulnud vahepause. Esiteks veel ühe artikli tõlkimise kujul Postimehe hüvanguks, aga teiseks ja palju meeldivana taas väljaskäigu kujul, mille eesmärgiks oli ema külastamine vastlapäeva tähistamiseks ja muidu ka. Igatahes hernesupp, vastlakuklid ja huvitava, aga väga maitsva koostisega oasalat tahtsid keele alla viia nagu lupsti. Ühtlasi otsustasin kasutada juhust ja sel pidulikul päeval ära maitsta jäätise, mida paljud on kiitnud, aga mida ma eelkõige seepärast, et seda mingis vahvlitorbikus, mitte korralikult pulga otsa asetatuna müüakse, ei ole seni mekkida saanud. Nimi on sellel siis "Eriti rammus". Üllataval kombel kiitis seda isegi mu vend, kes muidu jäätiste suhtes kiidusõnadega kitsi kipub olema, aga mulle jättis see paraku natuke kehvema elamuse: rammus oli see tõesti, aga kuidagi valesti, otsekui oleks miskine tehislik värk sees, kuigi kirjade järgi nagu ei peaks olema. Aga võib-olla peaks seda nautima vähem täis kõhuga, mine võta kinni... Lisaks kõhutäiele sai seegi kord paraja peatäie, konkreetsemalt Meistriristiku kohatisest lahendamisest, mida küll ema kuidagi ei lubanud kaasa võtta, sest tahtis ikka ise pusida veel kõvasti, aga kuhu ta siiski lubas mul pilgu heita ja mõningaid tal endal täitmata jäänud ruute täis kirjutada ning mõne talle vastumeelse mõistatusetüübi esindaja isegi ära lahendada.

Täna ilmus ka tulevase Mageia 2 beetaväljaanne, aga sellest loodan ma kirjutada mõne aja pärast, kui on olemas ka Live CD (eelmisest ehk viimasest alfaväljaandest jäigi mul kirjutamata eelkõige seepärast, et Live CD loomisega tekkis arendajatele nii palju probleeme, et seda pole seniajani, ning DVD ehk täisvariandi paigaldamine mul paraku ei õnnestunudki, mistõttu oli ka raske midagi kirjutada).


Loetud: Vikerkaar 1-2/2012
Vaadatud: Euroopa jalgpalli meistrite liiga: Napoli - Chelsea (TV6), Taevasina (ETV)

No comments:

Post a Comment