17.5.09

Eurovisioonist

"Rahva" tungivale nõudmisele :-) vastu tulles vaatasin-kuulasin ka selle Eesti eurolaulu ära. Ja mitte ainult - võtsin end kokku ja kuulasin lausa kogu selle esikuuiku läbi! Nojah, Eesti laul polnud üldse halb - nii et plusspunktid neile, kes arvasid, et see kindlasti võiks mulle meeldida: mingi eriline lemmik see nüüd ei ole, aga täiesti kuulatav kindlasti -, kuigi mind häiris ikka tugevasti see tümps seal taga... kuidagi oleks nagu selle lauluga ja väljanägemisega midagi muud oodanud (ehkki ma ei oska hästi sõnastada, mida just...)
Igatahes sellest esikuuikust oli see kindlasti parim. Minu isikliku maitse kohaselt olid paremuselt järgmised Türgi ja Aserbaidžaan: Türgil oli mu meelest päris hästi kooskõlas laulu sisu, muusika ja etlemine; Aserbaidžaanil ka, aga natuke oli vahest neil vähemveenvam. Norra oli täiesti vastuvõetamatu, äärmiselt tehisliku mulje jättis, just nagu ei huvitakski lauljat, mida ta seal üldse teeb, ja lavaline tegevus oli ka kuidagi kaootiline või vähemalt ma ei osanud sellele pihta saada. Islandi lugu oli selline, et ma kuulasin seda isegi teist korda ja jõudsin ikka samale järeldusele: seal ei ole mitte midagi, mis meelde võiks jääda. Enam-vähem sama võib öelda Briti loo kohta: hoolimata näilisest kirehoost oli see ikka väga tuim asi.
Nii et kõige hullem see pooltund, mille ma eurolaule kuulates veetsin, ei olnudki: pooled lood läksid enam-vähem täie ette :-)

No comments:

Post a Comment