20.1.13

Laubased mõtted

Alguse poolelt tavaline tööpäev, mille lõpp sumbus mõnusasse ajaveetmisse heas seltskonnas ja muidu ka. Sellele eelnes ka sissejuhatus ehk täpsemalt üle pika aja sellise meelelahutusvormi nagu tsirkus külastamine. Ma ei olnud päris võimeline aru saama, mis tsirkusega täpselt tegu oli: tundus, et vist Riia omaga, aga võib-olla oli see ka spetsiaalselt ringreisiks kokku pandud trupp. Igatahes oli neid päris värskendav näha: mälestused, kui ma ei eksi, siis Leningradi tsirkusest said korralikult kummutatud sootuks teistmoodi üles ehitatud kavaga. Eks mõistagi tõmbenumbriks olid elevandid, aga vähemalt mulle jätsid kõige sügavama mulje jõumehe tegemised. Ma olin miskipärast arvamusel olnud, et sellised esinejad on tänapäevaks juba tsirkusest kadunud ja neid võib kohata ehk veel vaid vanade filmide ja tekstide kaudu, aga küllap ma olen eksiteel olnud. Mille üle on ainult hea meel, sest selle mehe esinemine oli tõepoolest muljet avaldav. Loomulikult ka mitmesugused akrobaadid, nii õhus kui ka "maa" peal. Ja isegi klounid olid palju armsamad kui tavalised tolad, võttes muu hulgas ette näiteks mustkunsti tegemise, seda muidugi oma võtmes (nii et näiteks kenasti lina varjus õhku tõstetud kaaslaselt libises kogemata lina eest ära, paljastades käes hoitavad võltsjalad :-) ). Igatahes võis julgelt selle tsirkusetrupi etenduse peale pikalt plaksutada ja südamesse jäi kohe hea ja mõnus tunne - mida järgnev meeldiv õhtupoolik, mis kasvas üle varajaseks hommikuks, veel ainult süvendas.


Loetud: A. Skilton. Budismi lühiajalugu
Vaadatud: Doktor Who (Universal), Salajane ladu 13 (TV6)

2 comments:

  1. Sa pole mind trennis näinud. Muidu oleksid öelnud, et selle jõumehe esinemine oli naeruväärne :-)

    ReplyDelete
  2. Hmm, mõnes mõttes oligi naeruväärne - ikkagi tsirkus ju! :-) Mida sina trennis ilmselt küll ei tee :-) Aga isegi kui ma kujutan ette, mida sa trennis teed, oli selle jõumehe esinemine siiski väga hea, aga hoopis midagi muud loomulikult kui mingi kulturism või muu saast :-)

    ReplyDelete