3.2.13

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev. mille lõpu haukas enda alla üks väljaskäik. Nimelt on Facebookis, nagu ma varemgi olen maininud, selline vahva, mu huvidega kenasti haakuv grupp nimega "Tõlkepärlid ja kaunimad filoloogilised leiud", mille liikmetel on kena traditsioon vahetevahel ka silmast silma kokku saada, et mitte piirduda ainult võrgus piiksumisega. Täna oli siis järjekordne kohtumine kohas nimega Tops, mis, nagu selgus, ei olnud üldse lihtne üles leida. Olles küll eelnevalt veebist järele vaadanud, kuidas sinna peaks pääsema, kulus mul pärast bussist maha ja välja astumist ometi veel ligemale pool tundi, et lõpuks üldse õige tänav ja sellel see õige hoone üles leida ...

Küll mõningase hilinemisega, aga kohale ma jõudsin ja nagu varasematelgi kordadel, oli see õhtu päris kena. Kohal oli kindlasti üle kümne ja alla kahekümne inimese ehk just selline hea suurusega seltskond, mille puhul jõuab enam-vähem kõik ära tuvastada ja isegi nendega suhelda. Jäägu täpsem sündmuste ja vestluste ja muu kõik siinkohal privaatuskaalutlustel kajastamata, aga kaks asja võib siiski ära mainida. Esiteks õnnestus mul peast täiesti edukalt selgitada sõna "relss" etümoloogia - hiljem kodus järele vaadates osutuski õigeks, et eesti keelde on see jõudnud vene keelest, kuhu see omakorda jõudis inglise keelest. Ja teiseks tuli tõdeda, et Eesti on ikka väike tõesti või et eestlasi on nii vähe, et kõik tunnevad kõiki :-) - see Facebooki grupp ja eriti kokkusaamistel käijad koosneb tavaliselt inimestest, keda ma heal juhul tean nimepidi, aga mitte isiklikult (või noh, et neid kokkusaamisi, kus ma olen osalenud, on nüüdseks koos tänasega juba kolm, siis ma muidugi mingil määral tunnen neid ka isiklikult nüüd ...), ent täna selgus üsna ootamatult veel üks seos, mida poleks osanud õieti oodatagi ... Aga jäägu ka see siin lahti kirjutamata, eks need, kes teavad, teavad nagunii ja teistele vaevalt see huvi pakubki ...

Loetud: Tutulus 2012
Vaadatud: Salajane ladu 13 (TV6)

Ilmunud tõlked: Vello Vikerkaar: sõnumeid Davosist (Postimees, 02.02.2013)

No comments:

Post a Comment