10.2.13

Laubased mõtted

Väga väheses osas oli täna ka tavaline tööpäev, sest põhiosa võtsid enda alla ühe artikli tõlkimine Diplomaatia hüvanguks, eelkõige aga tänase päeva tähtsündmus, nimelt osalemine Eesti meistrivõistlustel ristsõnade lahendamises. Võib kohe ära öelda, et minu seisukohalt läks seekordne võistlus täielikult aia taha. Jah, ka III koht eelmise aasta II asemel oli tagasiminek, aga selle üle ma eriti kurbust või muid tundeid ei tunne, sest koht pole väga oluline (nojah, tõsi, esikümnesse on küll hea kuuluda, sest see tagab automaatselt kutse ka järgmistele võistlustele, ilma vajaduseta kvalifikatsiooni läbida - mitte et kvalifikatsiooniristsõnad mind samuti ei paeluks ja ma neid ei lahendaks ja äragi saadaks, aga ikkagi). Peamine altminek olid rumalad vead, milles võib muidugi süüdistada eelneva öö vähest magamist ja unist pead, aga eelkõige kindlasti tähelepanematust. Ja see maksis kätte just selles, et kogutud punktisumma jäi alla 1000, mille üle mul ongi kõige kurvem meel. Nimelt näeb võistluse reglement ette, et alustuseks antakse kõigile 1000 punkti ning siis vastavalt võistluse kulule liidetakse-lahutatakse sellest summast. Niisiis on eriti hea olla plusspoolel, mida ma ka kahel viimasel aastal olen suutnud, nüüd aga tuli tagasilöök. Ja nagu öeldud, kõige rohkem pani nördima just see, et see tuli lihtsalt hooletusvigade tõttu, mida oleks kohe kindlasti pidanud märkama või mida ei oleks tohtinud üldse sisse lubada. Need oleksid muidugi mind viinudki üle 1000 punkti - ühtlasi küll ka taganud II koha (esikohale jõudmine tundub olevat üsna võimatu, selleks on Kaldase Ave ülekaal olnud aastast aastasse liiga võimas ...). Aga noh, mis teha, tagantjärele pole midagi enam teha, kui ainult, siis valmistada vaim ette, et järgmisel aastal sellist jama ei tekiks ...

Võistluse lõppemise järel käisin ka järjekordse raamatupaki järel, mille sisu olgu siin samuti ära mainitud:



Loetud: mitte muhvigi
Vaadatud. Lasko (TV6)

Ilmunud tõlked: Edward Lucas: olen hakanud eestlastele raha laenama (Postimees, 09.02.2013)

No comments:

Post a Comment