4.2.13

Pühabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi traditsioonilise katkestuse väljaskäik eesmärgiga külastada ema ja ta poiss-sõpra. Mis sama traditsiooniliselt tähendas korralikku kõhutäit ja seekord üsna erilist tublit peatäit (mis kestis nii kaua, et lõi lausa mitmed muud plaanid pisut segi - aga õnneks olen ma piisavalt plaaniväline imene, et see mingit olulist halba oleks suutnud tekitada). Nimelt jäid ristsõnad peagu sootuks kõrvale, seda asendas hoopis asi, millega ma polegi tükk aega tegelenud ja millega ma sellisel kujul õieti ei tahakski tegeleda. Ma olen juba rääkinud, et emal on kavas lasta trükkida enda koostatud suguvõsa ajalugu ja nüüd oli aeg nii kaugel, et see peab trükikotta minema, millega seoses tahtis ta kangesti armsa poja abi faili kordasaamisel. Ehk teisisõnu tähendas see, kuidas öeldagi, küljendamist, paraku mitte korraliku küljendusrakendusega, vaid LibreOffice'is - mis, nagu tekstitöötlusrakendused ikka, ei ole kohe üldse selle jaoks mõeldud... Mulle näiteks jäigi lõpuni arusaamatuks, millise paganama valemiga oleks võimalik saada leheküljenumbreid nii, et nummerdus algaks leheküljest 4 (õigemini tekitas eelkõige segadust see, et ehkki LibreOffice'il on korralik abi, ei läinud selle järgi tehes asjad sugugi nii, nagu nad justkui oleksid pidanud minema). Sõnaga, tegutsemist jagus tundideks, erilise mõnuga just arvukate piltide ja teksti vahekorra paikapanemisel, aga loodetavasti õnnestus siiski ka selle mitteasja- ja otstarbekohase tööriistaga fail lõpuks saada niisuguseks, et see ka trükituna normaalne välja paistab.


Loetud: [digi] veebruar 2013
Vaadatud: Lasko (TV6)

No comments:

Post a Comment