9.11.09

Pühabased mõtted

Suuremalt osalt tavaline tööpäev. Väikese vahelduse tõi sisse külaskäik ema ja ta poiss-sõbra juurde. Ema kutsus mind muidugi lihtsalt lõunale, aga varasemate aastate kogemusest ma juba teadsin, et tegelikult on see mitte lihtsalt lõuna, vaid suurel määral pidusöök tema poiss-sõbrale kui mitme-lapse-isale spetsiaalselt pühendatud tähtpäeva puhul. Sellele arvamusele andsid kinnitust ka teel nähtud arvukad riigilipud, mis tänase päeva puhul vardasse olid tõmmatud. No ja nii oligi: süüa, juua ja näksida oli tohutus koguses, rahvast õnneks mitte väga palju, aga siiski piisavalt. Igatahes mind tabas mõningane üllatus, kui ema ulatas mulle lahkumise eel kingi: ta oli küll juba varem öelnud, et vend on mulle kingi teinud ja tema kätte andnud, aga mul oli see kuidagi mälus tagaplaanile nihkunud. Kena nuga oli kingituseks, minu nimi tupe peale lastud teha ja puha. Mõtlesin sellest isegi siia pildid üles panna, aga paraku paistab, et mind on tabanud see viga, millest Mandriva veateadetes viimastel päevadel on palju juttu olnud, ning USB kaudu ühendatud fotomasina tundis arvuti küll isegi lõpuks ära, aga ei suvatsenud üldse aru saada, et seal ka midagi leiduda võiks... Võib-olla kunagi hiljem lisan, kui see USB-seadmete probleem laheneb... Emalt sain kaasa ka paar ristsõna, mis võttis õhtust veel natuke aega, aga mitte kuigi palju, sest esiteks olid need ka lihtsamat sorti vihikud (Ristik ja Suured Ruudud) ning teiseks oli ema olnud erakordselt visa ja tubli ning jätnud mulle vaid mõned ruudukesed...

Pika viivituse järel ehk 2010. aasta jaanuarikuu kuuendamal päeval siis ka paar pilti sellest nimelisest noast:







Loetud: mitte muhvigi
Vaadatud: Meenutades minevikku (FoxLife), Põletada pärast lugemist (Kanal2)

No comments:

Post a Comment