30.3.14

Laubased mõtted

Tänasele päevale langes üks aasta tähtsamaid sündmusi, mis on võrreldav ainult jõulude ja, nojah, ainult jõuludega - ema sünnipäev. Ühelt poolt annab see alati palju eelnevat mõtteainet kingi valimise ja valimise järel veel ka hankimise ja muu sellise kohta. Nagu see aastagi, mil me kamba peale leidsime, et tema senine arvuti on ikka päris vanaks ja hädiseks jäänud. Teiselt poolt annab see mõnusa võimaluse kokku saada inimestega, keda tükk aega pole näinud - isegi venda ja eriti vennatütart ei näe ma ju kuigi sageli, rääkimata siis ülejäänud kohalolnutest, kes samuti formaalselt jäävad sinna vendade-õdede tasandile, ehkki pole veresugulased. Ja et neid pooli oleks ärritama ajavalt rohkem kui kaks, siis kolmandalt poolt annab see loomulikult võimaluse lukulluslikult pidutseda ning vatsa ohtralt kõige hea, parema ja veel paremaga täita, korduvalt. Millised kõik kolm poolt olid ka täna täiesti esindatud.

(Viimase poole juures võib küll öelda, et ma polnud ainult saaja pool, vaid ka panustaja - ja tundus, et vähemalt mu jäätis oli seekord täitsa korralikult välja tulnud, isegi mu enda arvates (ehkki ma just väga palju seda maitsta ei saanud, sest eelnev tõsine (soolane) kõhutäis oli mu aeglaseks muutnud ning siis, kui mina jäätiseanumate juurde jõudsin, olid need juba kas tühjad või pelgalt riismeid täis); samal ajal kirju koer vist seekord hästi välja ei tulnud, tundub mulle: tuleb kõrva taha panna, et rosinaid tohib kasutada ainult päris värskeid, mitte aga selliseid, mis on juba veidi seisnud ja täiendavalt kuivama hakanud ...)

Aga nagu ikka kõik head asjad, sai seegi tore üritus lõpuks läbi ning kodus ootas juba ees tavaline argipäev, mis täna tähendas lisaks kõigele muule taas ühe artikli tõlkimist Postimehe hüvanguks.


Loetud: Horisont 2/2014
Vaadatud: Eesti jalgpalli Premium liiga: Nõmme Kalju - Levadia (ETV), Ärapanija (Kanal2), Mis? Kus? Millal? (Kanal2)

Ilmunud tõlked: John Lucas: elektrooniline etikett (Postimees, 29.03.2014)

No comments:

Post a Comment