24.2.11

Kolmabased mõtted

Tavaline tööpäev, mida kärpis veidi või isegi natuke rohkem ühe artikli tõlkimine Diplomaatia hüvanguks.

Uuendasin täna ka oma vististi ainukest sidet Eesti Vabariigiga, täites ära tuludeklaratsiooni ja tasudes ühtlasi maamaksu. See on muidugi minu sissetulekute lihtsuse juures äärmiselt kiire ja kerge operatsioon (oli isegi enne e-maksuameti tekkimist, aga nüüd veel enam) ning ka summad on aastast aastasse üsna ühesugused, nojah, sel aastal eurost tingituna oli arv ise natuke erinev, 8000 krooni asemel, mida EV aastast aastasse kangesti tahab mulle peale maksta, oli 500 eurot hoopis, ja maamakski oli sajakonna krooni (vist on see küll aastaga veidi tõusnud, mul on selline tunne) asemel 6,60 eurot (hmm, 6,66 oleks ju vahvam olnud, kus on küll seadusandjate silmad?). Nii et sellega on mu kohustused vististi ainsa organisatsiooni ees, kuhu ma kuulun, taas täidetud.


Loetud: B. Lee Whorf. Keel, mõtlemine ning tegelikkus
Vaadatud: Euroopa jalgpalli meistrite liiga: Olympique de Marseille - Manchester United FC (TV6), Teadmata kadunud (Kanal2)

No comments:

Post a Comment