3.2.11

Teisibased mõtted

Peaaegu täiesti tööväline päev, mida täitsid väga mitmesugused üritused, alustades juba varahommikul Postimehe korraldatava arvamusliidrite lõunaga, millele mingil mulle seniajani lõplikult selgimata põhjusel on mindki juba mitu aastat kutsutud. See oli, nagu ikka, selline suhtlemisüritus, millele aitab kindlasti kaasa ka suhteliselt piiratud ruum ja selle ruumi kohta väga palju inimesi. Ja nagu ikka, olid ka ettekanded, mille üldteemaks sedakorda oli "Kuidas vanadus üle elada", täiesti head, eriti Vetemaa Ennu mõttearendused talle omases hoogsas stiilis. Ja loomulikult ei ole ka midagi halba öelda Olümpia köögi ning laualekantu kohta. Õnneks oli kõige selle headuse juures kohal ka mõningaid inimesi, keda ma nii palju tunnen, et nendega veidi juttu vesta, nii et selles mõttes võib seda üritust õnnestunuks pidada.

Õhtupoolikul lisandus sellele veel järjekordne Vaba tarkvara klubi koosviibimine, kuhu Jaanus mind sedakorda veidi alatult kaasa meelitas, andes mõista või vähemalt tekitades tunde, et ma saan seal rohkemal määral suud paotada, et KDE-st rääkida. Päris seda, mida ma ekslikult olin arvanud, siiski ei juhtunud, aga ega pole ka põhjust kahetseda, et ma seal käisin - ka need paar tundi möödusid üsna mõtestatult ja igal juhul oli ka mõningaid selliseid asju, mida endale targu kõrva taha kirjutada.

Kui lisada, et päeva mahtus veel ühe artikli tõlkimine Postimehe hüvanguks ning kandekeskuses paari raamatupaki järel käimine, siis on selge, et (põhi)töö peale jagus aega imevähe (aga siiski jagus!). Olgu siin ka ära mainitud nende Krisostomusest teele lähetatud raamatupakkide sisu:




Loetud: Tehnikamaailm 2/2011
Vaadatud: Starman (Yle2), Eureka (TV6)

No comments:

Post a Comment