10.1.12

Esmabased mõtted

Tavaline, kuigi väga pikaks veninud esmaspäev ehk tarkvara tõlkimisele pühendatud päev. Taas möödus see puhtalt KDE tähe all, aga seekord said ka valmis kõik vajalikud asjad, mida ma soovisin. Kõigepealt tuli üht-teist ette võtta stabiilses harus, kuhu olid juurde tekkinud KDevelopi ja KTorrenti (mõlemad extragearis, niisiis mitte KDE põhikoosseisus) uued versioonid, milles miskipärast esines puuduvaid või ülevaatamist vajavaid tõlkeid (see merge käsk on ikka imeline, tundub...). Aga põhimahv kulus mõistagi arendusharu peale, kus nüüd on peatseks KDE SC 4.8 ilmumiseks valmis nii KDE SC osa ise kui ka veel mõned asjad, mille ilmumine on kavandatud umbes samale ajale (näiteks uue kiirsuhtlussüsteemi Telepathy komponendid). Ja muidugi kõige rõõmsam olen ma selle üle, et lõpuks õnnestus ka läbi närida neist Calligra vooskeemide rakenduse Flow neetud trafarettidest ehk šabloonidest! Et ma ennast nende osas siiski väga kindlalt ei tunne - juba valdkondi on kümnetes, millest paljudest on mu teadmised isegi tagasihoidlikult öeldes olematud -, laadisin vastava osa ka Google Docsi üles, kus asjahuvilised ja eriti asjatundjad saavad tõlget üle vaadata ja vajalikke parandusi teha. Dokument ise asub siis sellel aadressil.


Loetud: M. Õun. Merelahingud läbi aegade
Vaadatud: 2012 (Pro7), Välisilm (ETV), Kaalul on rohkem kui elu (ETV2), Farscape (TV6)

Tarkvaratõlked:
KDE stabiilne haru
KDE arendusharu

No comments:

Post a Comment