31.1.12

Esmabased mõtted

Tavaline tööpäev, mida alustas "varahommikul" ehk nii enam-vähem kohe pärast tõusmist väljaskäimist nõudev üritus, nimelt uhkelt Postimehe arvamusliidrite lõuna nime kandev koosviibimine. Siinkohal muidugi on kohane ka tänada kõiki Postimehe tellijaid, kelle kulul ma kõhu täis sain süüa :-) Selleaastane üritus oli pisut teistsugune: juhtimisstruktuuride mitmekesistumise tõttu oli esmatervitajaid trepil varasema kahe asemel juba kolm ja söögimeeleolu katkestajaid elik puldist tarkade sõnade puistajaid samamoodi tervelt kolm. Neiks olid siis Muti Mihkel, Kallase Siim ja Masso Iivi Anna, kelle sõnavõtte ma ei hakka siinkohal kommenteerima, aga mida ei olnud siiski sugugi paha toidukordade vahele ära kuulata. Traditsiooniline oli siiski "aasta arvamusliidri" väljakuulutamine, kuigi mu meelest kuju, mis selle tiitliga kaasnes, oli läbinud megavõimsa kaalustjälgijate kursuse ja kahanenud juba selliseks, mida on võimalik isegi ühe käega hoida. Nimetatud arvamusliidriks sai vähemalt mulle mõnevõrra üllatuslikult - Postimees võiks ju Jannseni kujuga autasustada pigem ikka kodumaiseid mõtlejaid ja mõtisklejaid - Edward Lucas. Teiselt poolt see muidugi rõõmustas, sest nähtavasti suurem osa tema eesti keeles ilmunud kirjatükke on tulnud minu tõlkekojast :-)


Loetud: Mitmekülgne konservatism
Vaadatud. Välisilm (ETV)

No comments:

Post a Comment