30.1.12

Pühabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tegi oma lünga sisse väljaskäik eesmärgiga külastada ema ja ta poiss-sõpra. Mis suurepäraselt ka õnnestus: teel oli võimalik nautida kena talveilma (kuigi minnes oli paraku veel too kollane jubedus taevas) ja kohal olles imehead tatraputru, mida ma pole enam tõesti aastaid saanud. Lisaks andis mu külastusele jumet hetk, mil koridoris tekkis äkitselt suur kihin-kahin ja mölin - selgus, et naaberkorteris oli käinud välk, pauk, hele laksatus ja veeavarii. Aga ausõna, mina ei teinud, too toru läks täitsa iseseisvalt katki! Tagasi koju jõudes võtsid veel veidi aega ema kaasa pandud paar ristsõnavihikut - jah, ka Kuma Kange on aastatega üha kangemaks läinud -, kuid ma siiski ei süüdista neid selles, et ma oma tõlkega täna valmis ei jõudnud, nagu olin kavatsenud...

Loetud: Mitmekülgne konservatism
Vaadatud: Ajavaod: Vägisi ja vabalt (ETV), ENSV (ETV)

No comments:

Post a Comment