16.4.13

Esmabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse mahtus kaks sündmust, mida tasub siin ajaveebis kajastada.

Esimene neist oli telefonikõne, helistajaks vist Äripäev või Äripäeva kirjastus (ma ei ole väga kindel, kuidas see tutvustamine täpselt oli) ja kõne sisuks pakkumine astuda loodava Imelise Ajaloo (mille tellija ma ju olen) raamatuklubi liikmeks. Mis oli kurioosne selle poolest, et ma olin just mõne päeva eest mõningase kaalumise järel leidnud, et see klubi võiks mulle sobida, ja ennast veebileheküljel registreerinud, mille peale sain e-kirja, et peagi saadetakse mulle järgmine e-kiri, millega saab paika panna kasutajanime ja parooli. Mida aga polnud seni tulnud. Telefonineiu oli agar seda viga parandama ja mind kohe ära registreerima, mille üle oli mul mõistagi hea meel.

Teine oli ühe tuttava vihje huvipakkuvale raadiosaatele. Ma muidu raadiot enam aastaid ei kuula, aga vahel on eetrisse paisatud siiski midagi, mis väärib kuulamist, ja selline oli ka eile Vikerraadios kavas olnud "Keelesaade", kus Raadiku Maire tutvustas loodetavalt juba selle aasta lõpus ilmuvat uut õigekeelsussõnaraamatut. Väga õpetlik ja teaberohke kuulamine oli (otselink kuulamiseks).


Loetud: Tuna 1/2013
Vaadatud: Ärapanija (Kanal2), Välisilm (ETV), Hiina sissetung Euroopasse (ETV), Ülisalajane (Kanal2)

No comments:

Post a Comment