28.4.13

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi mitu pisemaajalist katkestust taas Mageia. Nimelt oli täna pärast mitut pikendust nähtavasti tõepoolest viimane päev, mil sai tõlgetesse parandusi teha. Aga noh, loomulikult tähendas see ka seda - nagu ikka -, et dokumentatsiooni osas, mida see eelkõige puudutas, anti ka originaalile täna seda kõige viimsemat lihvi :-) Igatahes tulin ma vajalike ülesannetega toime ja nii peaks Mageia 3 tarbeks, kui nüüd tehtud muudatused ikka tõesti ka ära pakendatakse ja lõppväljalaskesse pannakse (põhjust kahelda pole, aga kuna seda pole veel juhtunud, siis kogemused on näidanud, et, nagu ütles üks tark mees, mis untsu saab minna ...), olema nii paigaldusaegne abi kui ka Mageia juhtimiskeskuse käsiraamat nii hästi eesti keeles, kui originaal seda võimaldanud on (mõned üksikud tööriistad on juhtimiskeskuse käsiraamatus seniajani dokumenteerimata, aga need on ka kas suhteliselt vähese tähtsusega või siis ühel juhul tööriist, mis on juba tükk aega igatepidi katki, aga mida ka seni veel välja pole visatud ega paraku ka mitte ära parandatud). Nii et vähemalt selles osas, mida Mageia pakub, olen ma nähtavasti ja loodetavasti teinud kõik, et see distributsioon saaks olla nii palju ja nii kenas eesti keeles, kui ma vähegi osanud olen (ja kui palju, mõistagi, mõned usinad Mageia kasutajad mu tähelepanu ebakohtadele on juhtinud).


Loetud: Akadeemia 4/2013
Vaadatud: Eesti jalgpalli premium liiga: Sillamäe Kalev - Tallinna Kalev (TV6), Doktor Who (BBC Entertainment), Troonide mäng (Fox)

No comments:

Post a Comment