19.4.11

Esmabased mõtted

Tavaline esmaspäev, see tähendab tarkvara tõlkimisele pühendatud päev, mis seegi kord kulus täielikult KDE peale. Tänase järel võib nüüd öelda, et ka KDE arendusharus on käes seis, kus sisuliselt on tõlgitud (kasutajaliidese poole pealt) kõik, mis tõlkimisele kergemini allub - järele on jäänud mõned suured rakendused, eriti nood finantsrakendused KMyMoney ja Skrooge, ning mõnede rakenduste raskusi tekitavad osad, mille kallal ragistamisega võib loodetavasti lustida eelseisval jubedal aastaajal. Nähtavasti ma kulutan veel ka järgmise esmaspäeva küll kasutajaliidese tõlkimise peale, püüdes otsi võimalikult kokku tõmmata, aga seejärel tuleb nii või teisiti asuda taas dokumentatsiooni kallale, seda enam, et seal on ka KDE SC osas üksikuid uusi stringe juurde tulnud.

Täna nägi tubli hilinemisega ilmavalgust Mandriva 2011 järjekordne beetaväljalase, mille kohta ma tegin ka pisikese uudisnupu. Selle katsetamine seisab veel ees, aga ma siiralt kahtlen, kas need välimusega ette võetud muudatused ikka on sellised, mis mulle väga meeldivad - esimese linnukese, uudse paneeli, ma igatahes juba vahetasin tagasi vana ja harjunu vastu. Samas, kui seda uut veidi kohendataks, siis oleks sel ehk lootust ka mu silmis soosingut võita. Aga eks näeb, katsetamine, nagu öeldud, seisab veel ees.


Loetud: Akadeemia 4/2011
Vaadatud: Välisilm (ETV)

Tarkvaratõlked:
KDE stabiilne haru
KDE arendusharu

No comments:

Post a Comment