24.4.11

Reedesed mõtted

Lõppes nagu tavaline tööpäev, aga algas ja väga suures osas kulges eriti põnevalt, nimelt Tallinna loomaaeda külastades. Seal on ikka alati väga mõnus käia ja nii päevake veeta, nagu seekordki, ainult et paraku ei tule just sageli sinnaminekut ette. Õnneks oli praegu ka hea aeg seal käia: inimesi polnud väga palju, ilm oli ka enam-vähem talutav ja loomi haruldaselt palju näha, kuigi ilmselt nii mõnedki soojemat kliimat nõudvad tegelased väljas ei olnud. Loomulikult ei murdunud ka isiklik traditsioon: okassiga jäi endiselt nägemata - aga mus pesitseb ikka endiselt lootus, et äkitselt elan ma niikaua, et kunagi ka see imeelukas oma silmaga ära näha... Ka kotkaste juurde paraku ei pääsenud, ehkki eemalt neid siiski näha sai, aga see-eest nende kõrval elunevad öökullid, need mulle eriliselt sümpaatsed tündrikud, olid täiesti olemas ja pead keerutamas. Möirgav lõvi oli samuti elamus, mida pole ammu saanud, ja mõistagi siis igihaljad makaagid, kelle puhul tekib alati probleem, et kummal pool klaasi siis need eksponeeritavad õieti asuvad... Kui veel lisada alati elegantsed liuglevad hülged, terve plejaad urust välja pugenud kaslasi, mulle üllatuslikult otsekui öökullid häälitsenud hahad, mustad luiged ja eriti elevantide korralik vanditsemine, mida võis üsna pikalt jälgida mu meelest vist uuest vaatlustornist (vähemalt ma ei mäleta, et ma eelmine kord oleksin seda torni täheldanud), siis oli kindlasti tegemist igati täie ette läinud päevaga.


Loetud: B. Lee Whorf. Keel, mõtlemine ning tegelikkus
Vaadatud: Kälimehed (TV3), Sõnasõda (Kanal2), Kelgukoerad (Kanal2), Meeleheite linn (TV3)

No comments:

Post a Comment