19.9.13

Kolmabased mõtted

Tavaline tööpäev, millest võttis kopsaka tüki üks mitmeosaline väljaskäik. Selle esimene etapp viis mind lähedalasuvasse hüpersugermegagigakaubanduskeskusse, kus mind ootas ees raamatupakike, mille sisu olgu ka siin ära mainitud:


Samuses hüpersupermegagigakaubanduskeskuses tabas mind ka üllatus, kui selgus, et ema on samuti samal ajal sinna oma jalad seadnud. Saimegi kokku ja natuke vaatasime ringi, mille käigus jõudis mu kätte veel kaks raamatut, mida aga siinkohal ei saa täpsustada, sest need on mõeldud sünnipäevakingiks ja järelikult avalikustuvad alles sünnipäeval. Siiski õnnestus ka ema ühes tähtsas asjas aidata, mis tegi rõõmu nii talle kui mulle (jäägu seegi siin täpsustamata, milline see asi oli, mis avitamist vajas).

Seejärel oli mul iseenesest kavas astuda läbi kirjanike majast, aga natuke ringitammumist ja vihastamist kampaania "Tallinn ehitab" (mis on kindlasti tuntud ka nime all "Meil on varsti valimised") peale jäi mulje, et selle juurde enam kuidagi ei pääse, vähemalt musugune külaline. Nojah, eks tuleb leida parem aeg ja võimalus.

Aga nagu öeldakse teleturureklaamides, polnud seegi veel kõik. Nimelt seisis mul veel ees kohtumine Vello Vikerkaarega isiklikult (jah, võin uhkust tunda, et ma olen temaga nüüd juba kaks korda kokku puutunud!), kes lahke südamega oli nõus mulle annetama veel mõned eksemplarid oma äsja ilmunud raamatust "Tantramees ja teised lood". Mille üle oli mul mõistagi äraütlemata hea meel.

Loetud: Imeline Ajalugu 9/2013
Vaadatud: Heeringas Veenuse õlal (Kanal2), jalgpalli meistrite liiga: Barcelona-Ajax (TV6)

No comments:

Post a Comment