4.9.13

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi katkestuse väljaskäik sihiga külastada elukohajärgset suuremat universaalmagasini teiseks koduste toidutagavarade täiendamise eesmärgil ja esiteks osutatud universaalmagasini välisseina vastas olevast pakiautomaadist raamatupakikese väljavõtmiseks, mille sisu olgu ka siin ära mainitud:


Selle raamatupakiga seoses tuleb küll ka pisut kaevelda. Nimelt langes mul mitme raamatupaki saabumine ajale, millele sattus ka pangakaardi vahetus. Ja et veebiraamatupoele on antud õigus automaatselt arvelt summat maha võtta, nad seda muidugi ei saanud teha, sest tellimuses oli ju kirjas olnud vana kaardi number. Mistõttu nad kenasti sellest teatasid ja ma sain võimaluse läkituse eest eraldi tasuda. Aga mitte selle viimase eest, sest selle algses teatises polnud mingit märget kaardiprobleemi kohta. Ma unustasin vahepeal suure sahmimisega ja töökoorma all ka ise selle ära ja olin seepärast - ei oskagi öelda, kas meeldivalt või ebameeldivalt - üllatunud, kui paari päeva eest tuli kordusteatis, kus seekord oli ka kirjas link, millel tasuda. Oh, miks ei võinud nad seda siis kohe lisada, oleks mina aru saanud probleemist ja raamatudki olla tervelt kaks kuud varem käes! (Mitte küll, et mul siis nende lugemiseks aega oleks olnud, nii et selles mõttes pole hullu, et nad hilinesid.) Aga noh, lõpp hea, kõik hea, ja õnnelik ma muidugi olen, et nad nüüd käes lõpuks on.

Loetud: TM Kodu ja ehitus 9/2013
Vaadatud: Winny Puhh: maailma veidraim bänd (ETV)

No comments:

Post a Comment