6.9.13

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev, mille lõpust lõikas - nagu ikka iga kuu esimesel neljapäeval - tubli tüki maha Eesti Mageia sõprade koosviibimine, mis nüüd juba tavapäraselt toimus Kamikadze pubis. Mageia 4 väljalaskekava just ei soosi meie traditsioonilisi kokkusaamisi: vähemalt alfaväljalasked satuvad nagu neetult just vahetult pärast neid, mis tähendab, et eelmisest on Skype'i jututoas ja mujalgi juba küllalt räägitud ja uuest mõistagi ei ole suurt midagi rääkida peale üksikute muljete, mis arendajate tegevust jälgides on tekkinud. Mis ei tähendanud siiski, et täna oleks jäänud ka Mageiast rääkimata, aga noh, minu seisukohalt oli ehk tulusam see, et mu vastne nutitelefon sai suure tähelepanu osaliseks ja ma ise vanemate ja kogenenumate selliste telefonide ja üldse Androidi kasutajate käest mitmeid kasulikke näpunäiteid (eks ta ole, vanalgi telefonil avastasin mõningaid uusi huvitavaid omadusi vaat et veel kasutamisea lõpulgi ja uus on tõesti uus, alles nädal aega olnud, nii et selge, et ma esialgu tean sellest veel vähe peale nende asjade, mis kas väga silma torkavad või mida ma siis olen jõudnud juba välja uurida - ent seda pole just väga palju).

Et ma mitu korda olen kohanimedest ja nende muutmisest kirjutanud, siis oleks sobilik ka ära märkida, et sel teemal on järgmisel nädalal Vabaõhumuuseumis kavas avalik arutelu nende üle. Nojah, kellaaeg on maru vara ja päevgi pole vist kõige parem (kuigi see pole veel selge), nii et ma pole kindel, kas ma ise sinna jõuan, aga kui ajaveebi lugejate seas peaks olema neid, keda see teema tõsisemalt paelub, siis on igatahes kohal päris esinduslik kõnelejate seltskond, kes esindavad, võiks öelda, kui mitte otse vastupidiseid, siis üsna erinevaid seisukohti, nii et kuulama ja miks mitte ka ise sõna võtma minna täitsa tasuks.

Loetud: O. Volmer. Tõstamaa kihelkonna ajaloost 13.-20. saj.
Vaadatud: Haven (Yle2), Nemesis - Der Angriff (Pro7), Nemesis - Der Angriff (Pro7)

No comments:

Post a Comment