9.7.09

Kolmabased mõtted

Eile läks meelest (jajah, ka mina olen inimene ja ka mina olen suuteline mõnikord, ehkki küll nii haruharva, et ei mäletagi :-) , midagi ära unustama... ) üles tähendada, et heli tuli arvutisse väga lihtsalt tagasi, ilma et ma olekski päris kindel, mis see mõjutegur oli. Põhimõtteliselt oli tarvis lihtsalt teha veel üks taaskäivitus ja taas KMixis seadistused õigeks panna - mis seekord ka kehtima jäid ja kehtivad seniajani (kuigi ma ei imestaks ka eriti, et kui ma näiteks järgmine või ülejärgmine nädal või kuu peaksin taas heaks pidama taaskäivitust teha, kaoks heli jälle ära).

Kui see ilmselt vanadusest ja skleroosist tingitud pisiasi välja jätta, siis tänasest polegi midagi suurt rääkida: nagu ikka, oli tavaline tööpäev. Ja et ilm oli endiselt ilus (pimedal ajal hakkas isegi sada, mis meelitas mind korraks väljagi minema, et taevasest veest energiat ammutada), lendas ka töö nigu kotka ja albatrossi ristsugutis :-)

Päeval helistati mingist uuringufirmast, vist oli Faktum-Ariko (või vähemalt mingi Ariko ta oli) ja päriti igasugu põnevaid asju. Sedakorda tundus, et oli lausa mitu küsitlust korraga või oli siis põhiküsitlusele midagi juurde liidetud mingil põhjusel.

Ema oli enda sugupuu siiski üles saanud, aga mitte uuele kodulehele, vaid oma vanale töösaidile. Aga seal olevat ruumi nii vähe, et piltidega jutustavat lugu polevat enam saanud lisada. Ta lubas edasi vaadata võimalusi, võib-olla aitan teda, kui ma peaksin millalgi järgmine nädal või nii aega leidma.
Aga tal on samal ajal käimas vahva võitlus Elioniga, kes soovib ikka raha saada ühenduse eest, mida tegelikult polnud: Elioni arvates lülitasid nad tema Kungla telefoni taas sisse, aga igal juhul neil kordadel, kui mina helistada proovisin, ühendust ei saanud ja ka ta ise polevat saanud välja helistada. Ta lõpetas üldse vihaselt nendega lepingu ära ja mõistagi ei taha ka selle "taassisselülitamise" aja eest tasuda. Eks näis, kuidas tal läheb. Majanduskriisi ajal on kindlasti ka Elionil hädasti vaja neid mõnda krooni, mis ema käest saada oleks... :-)

Loetud: Paat suvi/2009, Akadeemia 2/2009
Vaadatud: Dexter (Kanal2), Kuritöö kodutänavas (Kanal2), Heroes (TV3)

No comments:

Post a Comment