17.7.09

Neljabased mõtted

Taas tavaline tööpäev, mida suurt midagi ei katkestanud.
Siiski kuulasin töö kõrvale ära nii umbes poole Mylène Farmeri heliloomingust. See lauljatar sattus silma MCM-ist - ma aeg-ajalt vaatan seda kanalit (mis mu meelest on muusikavalikult oluliselt parem kui enamik teisi Starmani kaablivõrgus nähtavaid kanaleid) oma päevade viimastel tundidel (vaikselt muidugi, sest ma olen aru saanud, et kui mitte kõik, siis suur osa naabritest mingil põhjusel eelistab sel ajal magada...) ja üks video jäi kohe väga silma (C'est dans l'air, Youtube'i esituses siin).
Selgus, et tegemist olevat Prantsuse kui mitte kõige kuulsama, siis vähemalt ühe edukama lauljaga. Umbes pool loomingust ära kuulatud, võib öelda, et asja eest. See muusika ei ole vahest minu kõige lemmikum, aga ta kuulub kindlasti näiteks koos Madonnaga (keda ta mõnes mõttes mulle meenutab) nende hulka, keda võib rahumeeli kuulata ja kes kuidagi vastu ei hakka. Just selline hea muusika, mis ei kisu hirmsasti kaasa, nii et muud teha ei saagi, kui ainult kuulata, aga mis ka ei tekita mingit tõrget ja kohati tänu kõrvust läbi voolavale sõnumile isegi parajalt ergastab. Loodetavasti jõuan homme teise poole, selle hilisema osa ka ära kuulata, aga ma väga ei usu, et seegi pettumust valmistaks (ka see nähtud video, mis mind üldse tema juurde juhatas, on ju suhteliselt viimase aja toodang). Räägitakse, et tal pidada ka väga head lavaesinemised olema, ilmselt peaks ka neid vaatama (aga silmaline tegevus muidugi eeldab vaba aja olemasolu ja seda on praegu nigu kesiselt...).

Ema oli taas sugupuud täiendanud ja saatis ka mulle uuendatud variandi. See algusots, eriti need võimalikud suhted Jannsenite ja Särgavatega on ikka veel päris segased, aga ega keegi polegi öelnud, et (kaugemas) minevikus tuulamine peaks lihtne olema... :-)

See ida- ja keskeurooplaste avalik kiri Obamale, mille juures ka minagi, ehkki küll täiesti mitteoluliselt, mängus olin, oli nüüd ka New York Timesi jõudnud, samuti Los Angeles Timesi, mis on võrreldes Gazeta Wyborczaga tubli samm edasi. Eesti-sisene resonants tundus üldiselt positiivne olevat, ehkki nojah, internetimeedia kommentaariume vaadates andsid muidugi tooni ikka need "töötud", kes midagi muud ei oska kui aint sapiseid kommentaare kirjutada, olgu teema milline tahes, ja sinna oma maailmaviha välja valada... Muidugi pole NYT ja LAT ainukesed kohad, kuhu see teema on jõudnud, ka AP ja Reuters kajastasid seda ning Google'i otsing näitab, et selle on üles korjanud veel terve hulk veebipäevikuid ja muid internetiväljaandeid.

Loetud: Akadeemia 3/2009
Vaadatud: Lasko - Die Faust Gottes (RTL), Tähekütt (TV6)

No comments:

Post a Comment