27.1.11

Kolmabased mõtted

Tavaline tööpäev, mida lühendas omajagu välisministeeriumist ootamatult laekunud tööpakkumine ühe kirjatüki tõlkimiseks, mille ma ka ette võtsin, sest selle sisu oli üsna huvitav. Samas oli tööpäev ka üpris pikk, sest juba üpris varakult hoolitses mu ärkamise eest lisaks välisministeeriumile ka postikuller, kes toimetas kohale SERK-i pakikese, mille sisu olgu ka siinkohal ära mainitud:



Täna jäi silme ette üks kurb uudis: Jõhvis panevat oma uksed kinni kogu Ida-Virumaa viimane raamatupood. No eks ole muidugi selge, et eriti eestikeelsete raamatute müük on Ida-Virumaal mõnevõrra raskendatud, sest seal on suhteliselt palju neid, kes eestikeelseid raamatuid tõenäoliselt väga ei osta, aga et kogu üsna suures maakonnas jäävad raamatumüüki edendama vaid supermarketid ja mõned keldripoed, on ikka päris nukker. Ja mõelda veel, et äsja just lõppes lugemisaasta...

Õhtupoolikul tuli ka uudis KDE SC 4.6 ametliku väljalaskmise kohta, millest ma tegin ka eraldi uudise. Kui ma peaksin homme aega leidma, siis võib-olla panen ka KDE saidil oleva väljalasketeate tervikuna eesti keelde ümber, et huvilised võiksid leida teavet oodatavast kohast (mitte siit, minu nurgatagusest ajaveebist :-) ).


Loetud: B. Lee Whorf, Keel, mõtlemine ning tegelikkus
Vaadatud. Teadmata kadunud (Kanal2)

No comments:

Post a Comment