12.6.09

Neljabased mõtted

Ikka endiselt tõlke ülelugemise kallal, nii et ega päevast suurt midagi polegi pajatada...

Avastasin vahepeal, et CUPS 1.4 release candidate'ist on eesti keele tõlge puudu. Ilmselt on seal uuendusi olnud või siis on keegi unustanud. Peaks esimesel võimalusel üle vaatama. Ma ei tea küll, kui palju või kas üldse keegi eestikeelset liidest kasutab, aga põhimõtteliselt võiks see siiski olemas olla. Nojah, nii võimas trükkimissüsteem on muidugi rohkem süsteemiadministraatorite asi ja nemad vaevalt eesti keelt eelistavad (imelik, ah!? :-) ), aga siiski...

Vahva uudis oli Varrakult - valminud on uus raamat Eesti pungi lapsepõlvest ja seoses selle esitlemisega on järgmine nädal päris suur üritus, nojah, nimetame seda siis kontserdiks või milleks iganes. Sinna peaks ikka minema, ka minu noorusaeg on ju samal perioodil ja tollase pungiga seotud (ma hea meelega nimetan end tänagi veel punkariks, kuigi ilmselt praegused noored punkarid suhtuksid sellesse kahtlevalt :-) - aga eks ta ole, anarhism on mu paleus ikka rohkem kui punk seda vähegi suudab...).

Õhtul sain üllatusega teada, et Postimehe välistoimetuses nähtavasti polegi sellist raamatut nagu "Maailma riigid. Kuidas maailma valitsetakse" (kui minu käest päriti asja, mis seal kenasti sees, aga mida muidu eestikeelsetest materjalidest naljalt ei leia). Nojah, ma ise selle tõlkisin, ilmselt sellepärast ka veidi rohkem torkas, aga põhimõtteliselt on see sisu poolest siiski sellise asi, mis peaks ikka välistoimetusel käepärast olema - seal on küll tublisti arvandmeid, mis ajas muutuvad, aga ka üsna palju sellist (eelkõige riikide võimustruktuur), mis praegu, viis aastat hiljem, ja arvatavasti veel vähemalt teist sama palju, püsib muutumatuna. Aga ehk nad nüüd mu väikese õrritamise peale hangivad selle :-)

Loetud: [digi] 6/2009, Arvutimaailm 6/2009
Vaadatud: Kaitseinglid (TV3), Räpane seksikas raha (TV3), Tähekütt (TV6)

No comments:

Post a Comment