27.4.12

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi pisut vaheldust väljaskäik elukohajärgse kaupluse külastamiseks koduste toiduvarude täiendamise eesmärgil ja veidi rohkem erinevust suurtõlke ajutine kõrvalelükkamine väiketõlgete heaks, mis teisisõnu tähendas kahe artikli tõlkimist Postimehe hüvanguks. Ja lähipäevil on ette näha tervet väiketõlgete invasiooni, kuulõpp ja Diplomaatia märksõnadeks.

Lisaks sellele tekitas hetkelise kõrvalekalde tavapärasest rutiinist postikuller, kes toimetas kohale pakikese, mille oli teele pannud SERK/Varrak ja mille sisu oli alljärgnev:



Loetud: E. James. Europe's Barbarians AD 200-600
Vaadatud: Pilvede all (Kanal2), Ajavaod: Eesti füürerid (ETV), Elas kord... (FoxLife), Troonide mäng (FoxLife), Tsernobylin samurait (Yle1), Nukumaja (TV3), Kättemaksukontor (TV3)

3 comments:

  1. ma loen su blogi, sa ilmselt tead seda. mul on tekkinud küsimus, et mis raamatunimekirjad need on? kas sa ostad kirjastuselt pidevalt pakikaupa raamatuid? (küll sul peab ikka palju riiuleid olema ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma panen jah ka siia kirja raamatud, mida ma hangin. See konkreetne pakike oli siis valik SERK-i ehk Suure Eesti Raamatuklubi pakkumisest, mille ma otsustasin endale tellida. Ja paraku on jah niimoodi, et raamatuhulluna (peaks olema päris kohane enesemääratlus :-) ) kipun ma tõesti paki- ja kuhjakaupa lausa raamatuid hankima ... Ja riiuleid paraku on kogu aeg natuke liiga vähe, liiga vähe ...

      Delete
    2. tänud vastuse eest! raamatuhullus on sümpaatne hulluse vorm ;)

      Delete