19.12.10

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev, mida veidi kärpis taas ühe artikli, õigemini küll artikliplikakese tõlkimine Postimehele.

Õhtupoole tabas väike üllatus, kui ilmast ja teeoludest ja kõigest muust hoolimata jõudis ukse taha postikuller, kes tõi pakikese EPL-ilt. Õigemini oli see üllatav ainult seepärast, et hommikupoole oli helistanud üks teine kullerfirma ja alandlikult palunud, kas jõulueelse räige koormuse ja kõigi muude hullude asjaolude tõttu soostuksin ma välisukseni kõndimise asemel sammuma kandekeskuseni, millega ma muidugi - vähese kehalise koormusega imene, nagu ma olen - rõõmsalt nõus olin. Aga see selleks, olgu siin siis ära mainitud kulleriga pärale jõudnud raamatupaki sisu:



Täna võis näha ka üht uut Wikileaksi avaldatud USA Tallinna saatkonna läkitust, mis erinevalt varasematest ei andnud õieti midagi teada Eesti kohta, küll aga, nii nagu läkituse kirjutamise ajal aasta tagasi, ka praegu väga aktuaalse Valgevene kohta. Aga seda tasub muidugi ise lugeda ja mõtiskleda selle üle, mida sealt välja saab lugeda...


Loetud: Akadeemia 12/2010
Vaadatud. Teadmata kadunud (Kanal2), Klass: elu pärast (ETV), Click - superpult (Kanal2)

Ilmunud tõlked: Jelena Skulskaja: petsid naist - kindlustust ei saa (Postimees, 18.12.2010)

No comments:

Post a Comment