30.3.11

Esmabased mõtted

Tavaline esmaspäev elik tarkvara tõlkimise päev. Ka seekord möödus see täielikult KDE tähe all. Natuke sai stabiilse haru kallal vaeva nähtud, sest esiteks oli seal üks tõlkimata string juurde tulnud, aga teiseks ja palju olulisemana oli Mihkel esitanud mõningad tähelepanekud seniste tõlgete kohta (täpsemalt selle paganama keerulise verbi "laadima" kohta, mida saab teatavasti kahtmoodi pöörata ja mida ma olin mõnes kohas valesti kasutanud). Valdav mahv aga läks taas arendusharu peale. Kui ma suudan samasuguse hooga jätkata, siis võib juhtuda, et suveks ehk ajaks, mil ma kavatsen üle õige paljude aastate pikemalt puhata (no vähemalt on selline hea kavatsus, ehkki nende heade kavatsuste kohta öeldakse nii mõndagi...), võib olla ka arendusharus põhimõtteliselt kõik tõlgitud, välja arvatud võib-olla mõned suured asjad (nood finantsrakendused ja üht-teist ehk veel). Aga see on muidugi rohkem selline unistuse moodi asi, eks näeb, kuidas tegelikult läheb.

Täna väisas mind taas ka kena postikullerineiu, kes väikese segadusse sattumise järel, mida põhjustas asjaolu, et ma pole lasknud endale uksekella paigaldada, toimetas kätte sedakorda siis viimase EPL-i sarja "Eesti mälu" paki, mille sisu olgu ka siin ära toodud:



Loetud: Tuna 1/2011
Vaadatud: Sõnasõda (Kanal2), Välisilm (ETV), Välisilm esitleb: Iraagi sõja salatoimikud (ETV), Fringe (Pro7)

Ilmunud tõlked: Kas Kreml tunnistab punakuritegusid? (Postimees, 28.03.2011)

Tarkvaratõlked:
KDE stabiilne haru 1
KDE stabiilne haru 2
KDE arendusharu

No comments:

Post a Comment