30.7.11

Reedesed mõtted

Tavaline tööpäev, mida katkestas mõneks ajaks ema ja ta poiss-sõbra külaskäik. Värskelt puhkusereisilt Aadria mere äärde ja üldse maaliliste sõjahaavadega eks-Jugoslaaviasse tagasi jõudnud, paistsid mõlemad kenasti naksis olevat, kuigi väga kaua seda järele uurida ei saanud, sest nad kiirustasid kohe edasi. Igatahes jäi sellest mälestuseks pudelike Horvaatia puskarit, ametlikult küll likööriks nimetatav Vlahovac, mis kenasti täiendab mu pisikeste pudelite kollektsiooni :-) , ja karbike midagi, millele ma kohe ei oskagi päris hästi nime anda... peale on kirjutatud igatahes Rahatluk ja midagi halvaa sarnast ta on (mul on kuri kahtlus, et ma olen kunagi ammu midagi sellist saanud, aga sellest on parimal juhul hägune mälestus...)

Tänane Sirp oli, nagu vist kollektiivpuhkuse järgne teine number peaaegu alati, täitsa tühi. Õige pisut pakkus head lugemist Sanga Joeli tavapäraselt mõnusas vaimus ja toonis kirja pandud arutlus naiskirjandusest ja sellega otsekui kokku sobitatud Hellerma Kärdi mõtted ilmselt samuti kenasti, isegi väga kenasti tollesamuse naiskirjanduse sildi alla mahtuvast Oriana Fallaci hiljuti eesti keeli ilmunud raamatust "Kiri sündimata jäänud lapsele", aga sellega ka kõik piirdus. Ehk siis järgmiseks nädalaks on kogunenud juba rohkem asisemaid materjale, mida ajaleheveergudel avaldada - loota ju võib...


Loetud: Sirp, 29.07.2011; Akadeemia 7/2011
Vaadatud: Devil's Tomb - Willkommen in der Hölle (RTL2)

No comments:

Post a Comment