28.9.09

Laubased mõtted

Taas üks eriline päev, milles tööle erilist kohta ei jagunud, kui mitte arvestada paari ärkamisjärgset tundi. Sellele lisandusid ettevalmistused päevale peamist tooni andnud õhtuseks suurürituseks ehk sündimise aastapäeva tähistamiseks. Sealhulgas ka päev varem pestud rõivastuselementide triikimine. Ehh, kuidas mulle see tegevus ei meeldi! Nojah, esemed omandavad selle käigus küll meeldivama ja siledama kuju ning kui end sundida üle veerand tunni triikrauda käes hoidma, tekib eneseküllane rutiin, aga siiski...

Nojah, see selleks. Õhtu algas paraku väikese pettumisega. Mul oli kavas iseenda rahuloluks ja ühtlasi siis ka kõigi peokülaliste rõõmuks (või meelehärmiks, mine tea :-) ) tekitada üritusele kena muusikaline taust, lastes last.fm-ist head vana punkmuusikat, eriti saksa oma, mis mulle endale päris meeldib, aga mida enamasti üpris vähe kuulda on. Aga nagu nimme oli tegemist õhtuga, mil WiFi-ühendus kõhutäitmisasutuses oli otsad andnud: suurivaevu ja pika ootamise peale õnnestus ühendus luua eestimaiste saitidega, kuid välismaised jäidki ette tulemata, muidugi siis ka last.fm... Õnneks oli peremees selle peale vastutulelik ja et Talukõrtsi nime kandvale kohale omaselt mängitakse seal muidu üldjuhul eesti muusikat, leidis oma CD-kogust mingeid kuidagimoodigi "temaatilisi" asju (mitte küll punki, aga ütleme sellist ägedamat rock'i :-) ).

Teine mõnevõrra pettumust valmistanud asjaolu oli osalusprotsent. Aga ega midagi pole teha, demokraatlikule ajastule ongi ju iseloomulik "valijate huvi" kahanemine :-) Pea pooled kutsututest olid siiski kohal (osalusprotsent üle 40 pidada ju hea olema, kas pole?) ja eks ülejäänud ise teavad, millest ilma jäid. Kohaletulnud loodetavasti jäid asjaga rahule ja olid rõõmsad - see kehtib kindlasti mu enda kohta. Peost endast pole suurt midagi rääkida, põhimõtteliselt tavaline restoskäigu ja muidujõmisemise segu, nagu ikka :-) Tõsi, lõpp kipub mu enda jaoks hämarusse jääma, nagu ikka võib juhtuda, kui ohtralt joovastavaid vedelikke tarbida... Igatahes kestis üritus Talukõrtsis päris pikalt ja sellele järgnes isegi mingi after-party, nii et võib öelda, et päev kulges edukalt ja vahvalt öhe.

Niisiis, kokkuvõtteks võib kinnitada, et vähemalt mu enda arvates läks üritus, kui see viperus muusikaga välja arvata, kenasti korda. Ühtlasi kandis see Talukõrtsi nime kandva kõhutäitmisasutuse kindlasti mu isiklikule radarile kui koha, kuhu võib ka edaspidi minna: interjöör mõnus, teenindus mu meelest kena, toidud (mida ma ise küll suurest elevusest maitsmata jätsin) mõningase tagasiside põhjal maitsvad ja portsjonid kopsakad, isegi hinnatase üsna mõistlik.
(Üritusest on olemas ka mõningad fotosüüdistused, aga kuigi need on avalikult kättesaadavad, jätan ma siinkohal aadressi mainimata - eks huvilised oskavad need ise üles leida või vähemalt teavet hankida, kuidas leida...)

Loetud: mitte muhvigi
Vaadatud: mitte muhvigi

Ilmunud tõlked: Vello Vikerkaar: telkimas koos Koržetsiga (Postimees 26.09.2009)

No comments:

Post a Comment