5.9.09

Reedesed mõtted

Täna oli taas varase ärkamise päev. Eile pandi radiaatorid küll paika, aga torude paigaldamine oli ette nähtud järgmiseks päevaks. Nii ma siis taas hirmvara, võiks öelda, et veel sügaval ööl, kella 9 paiku, end üles ajasingi - et siis oodata küttesüsteemi rekonstrueerijad - kuni ma taipasin, et nende graafik käib nii: hommikul radiaatorite paigaldamine, pärast seda torude. Aga kella kolme ajaks olid nad ka minu juures lõpuks ja asusid usinalt tegutsema. Paraku selgus, et kui enne ei olnud mu hirmkobakas sektsioonkapp neid takistanud, siis nüüd osutus see probleemiks ja nii jäi üks toru panemata, mida lubati teha järgmine nädal, kui ma olen suutnud selle paigast nihutada. Peab hakkama jõu- ja ilunumbreid näitama... koos homse suurkoristusega ülejäänud kahes toas :-) Aga vähemalt on nüüd korteris palju ilusaid valgeid asju juures :-)

Muidu oli üsna tavaline tööpäev, millest suurt miskit pole kõnelda. Selle varase ärkamise tõttu sai suhteliselt palju ära tehtud, aga tulemuseks on praegu, sissekande kirjutamise ajal, kena väike migreenihakatis - vanainimese asi, tahaks ikka vahepeal magada ka, kaks ööd järjest alamagamisega (kuigi mõlemal ööl tegelikult tuli uneaega oma neli tundi, mis peaks ju olema ka minimaalselt piisav... või vähemalt oli, siis kui rohi oli rohelisem ja pilved hallimad ja...) hakkab juba mõjuma...

Sattusin lugema lausa masendavaid arve kirjastuste langusest - väidetavalt on suvekuudel olnud trend järsult alla, nii et nimetuste arv olla vähenenud augustis suisa 30%. Suvel vist küll ilmubki ka muidu vähem raamatuid, loodame siis, et vahest sügise ja talvega suudavad kirjastused end taas kosutada. Mis on muidugi omakasupüüdlik lootus, sest kirjastuste massiline kiratsemine või lausa pankrotistumine võiks hakata juba ka minu elujärge mõjutama...

Ahjaa, mis puutub eile mainitud "isemõtetesse" eesti keele kohta, siis juhtusin täna silmama pilti, mis näitab kenasti ära eesti keele tulevikusuundumised ja annab ikka kindlat lootust, et arenguruumi ja -potentsiaali on veel kõvasti. Pilt ise on siis siin.

Loetud: tuna 3/2007, Tuna 4/2007
Vaadatud: NCIS: Kriminalistid (TV3), Piilusilmaga (TV3)

No comments:

Post a Comment