28.9.09

Pühabased mõtted

Tänase päeva võib samuti arvata ilmselt eriliste päevade hulka. Pärast eilset sündimise mälestamisüritust oli selline kudemise päev mõistagi oodata. Hommikuse ärkamise ja mõningase mälutuvastustegevuse järel selgus, et asjad on siiski kulgenud enam-vähem korralikult ja ontlikult ning suuremat kahju maailmale ega kellelegi isiklikult pole nähtavasti üritusest ja kõigest sellega kaasnenust tekkinud.

Päeval käis ema külas, kelle hoole alla ma eile olin usaldanud igasugused annetused ja muud kingitused, mida ma ise või mu külalised olid suurüritusele kaasa toonud. Kerge lõunasöök parandas tublisti enesetunnet - ilmselt võib eelneva kudenud tunde osaliselt panna ka selle arvele, et ma polnud paar päeva suurt midagi söönud. Õnneks tõi ema kaasa ka ristsõna ja mitte lihtsalt ristsõna, vaid Meistriristiku. Selline asi on alati hea kudenud olekust ülesaamiseks, sundides mõistust aktiivselt tegutsema - ja ega kehal siis muud üle ei jää, kui vaimse puhangu lainega kaasa loksuda.

Päris töö kallale ma paraku siiski ei jõudnud. Õieti proovisin lehekülje jagu ka tõlkida, aga leidsin, et see on siiski veel veidi üle jõu käiv tegevus (ja ilmselt vajab see lehekülg hiljem päris hoolikat ülelugemist). Siiski oli õhtuks enesetunne ja -kindlus juba nii hea, et Diplomaatia ettepaneku peale kibekähku üks artikkel maakeelde panna võisin positiivselt reageerida. Niisiis, äralahendatud Meistriristik ja äratõlgitud artikkel Diplomaatiale oligi produktiivne päevasaak - tegelikult päris hea tulemus kudemise päeva kohta :-)

Loetud: mitte muhvigi
Vaadatud: Star Wars: Episode III - Die Rache der Sith (Pro7), Starship Troopers 2 - Held der Föderation (Pro7)

No comments:

Post a Comment