11.1.13

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi väikese katkestuse ühelt poolt väljaskäik, mille sihiks oli külastada elukohajärgset kauplust eesmärgiga täiendada koduseid toiduvarusid, ja teiselt poolt ühe artikli tõlkimine Postimehe hüvanguks.

Nädala alguse ponnistuste jätkuna võib lisada, et täna jõudis siis veebi kõigile näha ja uurida eestikeelne Mageia juhtimiskeskuse käsiraamat. See on mõistagi esialgne variant - nagu näha võib, on seal mitmed peatükid veel kirjutamata. Sellest hoolimata oleks tagasiside tõlke osas tervitatav. (Märkuseks nii palju, et mõne pildi puudumisest ei tasu lasta end häirida - enamikus on need sellised, mida mul endal ei olnud võimalik teha, nii et mul tuleb motiveerida kedagi teist neid valmistama, või siis sellised, mille puhul ma vastava tööriista tõlkes midagi muutsin, nii et peab ootama, kuni see muudatus hakkab reaalselt kajastuma, enne kui pilt teha; see siiski ei tähenda, et olemasolevaid pilte ei oleks mõtet uurida: ma ise leidsin tänu Mageia tööriistade korralikule uurimisele mitu asja, mida parandada või muuta, ja ma pole kaugeltki kindel, et ma leidsin kõik sellised kohad üles või et senised tõlked kõigile meeldivad).

Ja veel üks varasem asi. Ma mainisin, et tõlkijate sektsioonil on tulemas järjekordne teemaseminar, aga nüüd selgus, et senine toimumiskoht, kirjanike majas tegutsev Soome instituut, hakkab oma ruumes remonti tegema, mistõttu uueks toimumiskohaks on Tallinna ülikooli Mare maja (Uus-Sadama 5) Senati saal (M-648 on ruumi number).

Loetud: A Skilton. Budismi lühiajalugu
Vaadatud: Doktor Who (Universal), Elas kord ... (Fox), Parim enne (Kanal2), Haven (Yle2)

No comments:

Post a Comment