31.8.14

Laubased mõtted

Poolenisti tavaline tööpäev, millesse lõikus aga paar kena ja aega nõudvat sündmust. Kõigepealt otse mu elupaiga kõrval loodetavasti kunagi kerkiva kirikuga seoses aset leidnud suurpidu, mis sel aastal kandis nime "Kiriku aia päevad". Nojah, ei kirikut ega õieti aedagi veel ju sel seni muidu rohkem kohalike elanike päevitamisplatsil pole, aga kava vähemalt on ja seeläbi ka ettekääne ja põhjus selliseid päevi pidada. Päev läbi kärtsu ja mürtsu ja (laada)melu ja kõike muud. Millest ma küll suhteliselt vähe osa sain - peamiselt seeläbi, et emal tekkis, nagu lähedaste laadataoliste toodete puhul ikka, tunne, et võiks seda kaema tulla. Misläbi ka ma pidin end välja ajama ja seal veidi ringi patseerima. Igatahes kena, et niisuguseid pisikesi pidusid peetakse. Sest kus muidu saaksidki sellised kollektiivid nagu näiteks täna nähtud Mustamäe laste loomingumaja tantsijad ja lauljad vähegi suurema ja kirevama publiku ette astuda.

Õhtupoolikusse jäi aga külastuskäik ühe tuttava juurde, kes oli võtnud pähe tutvustada mulle, ignorandile, mis asi on õieti sushi. Millest ma olin aru saanud, et mingi riisikäkk see on, aga rohkemat aimu mul polnud. Nojah, selle lihtsustatud seletuse juurde võib ka edasi jääda, aga nüüd ma tean, et see on üsna maitsev asi, mida ei pea sugugi võõrastama :-) Õhtu meeldivus ei piirdunud mõistagi ainult sushiga, nii et positiivse laengu sai piisavalt võimsa.

Loetud: mitte muhvigi
Vaadatud: Eesti jalgpalli Premium liiga: Sillamäe Kalev - Tallinna Kalev (ETV2 + ETV), Sinbad (BBC Entertainment)

No comments:

Post a Comment