21.11.14

Neljabased mõtted

Väheses ulatuses ka tavaline tööpäev, mille tootlikkust erodeerisid võimsalt ühelt poolt mitu väljaskäiku ja teiselt poolt ühe artikli tõlkimine Postimehe hüvanguks.

Kõigepealt algas päev suhteliselt varakult, juba keskpäevatunni ajal, ühe väikese seltskonna äkitselt ehk eksprompt kokku lepitud kokkusaamisega Tallinna raekoja all paiknevas kohakeses nimega III Draakon. Ma olen seal kunagi ammu käinud, kui see veel seda nime ei kandnud (aga mis nime kandis, ausalt öeldes ei mäleta, aasta oli igatahes väga ammu, arvatavasti kuskil 2000. aastate päris algul), ja meeles oli, et see oli väga tilluke kohake, kus õieti ruumi polnudki. Aga nüüd oli see - kui mälupilt just ei peta - igatahes palju suurem ja meie nii kuni kümneliikmeline seltskond mahtus kenasti tagakambrisse ära küll. Ja koht ning seal pakutav oli ka täitsa hea. Mitte et see oleks muidugi väga oluline olnud, sest seltskond oli veel parem :-)

Seal oldud, tuli aeg korraks kodu poole tõtata, et teel läbi astuda ka kodulähedasest suuremast universaalmagasinist eesmärgiga täiendada koduseid toidutagavarasid ja ühtlasi väisata samuse universaalmagasini välisseina äärde paigutatud pakiautomaati, kus mind ootas ees raamatupakike, mille sisu olgu ka siin ära mainitud (ja lisaks paki sisule ka teine raamat, mis jõudis mu kätte kingitusena ülal mainitud kokkusaamise käigus):



Ent kodus ei saanud ma kuigi kaua olla, sest ees ootas veel üks väljaskäik, sedakorda Kuku raadiosse, kuhu ma olin kutsutud selles raadiojaamas eetris oleva saate "Tarkade klubi" lindistusele. Nojah, ma olen ka korra või paar varemgi seal käinud, sellise selge hädaabina, kui päris tarku inimesi pole saada, nii et midagi võõrast selles polnud. Ja läks ka nii keskeltläbi kuidagi: esimese saate puhul võit (selles saates on nõnda-ütelda kaks võistkonda, Tallinn ja Tartu, ning võit tuli siis tallinlastele), teise puhul kaotus. Selle kaotuse juures oli ka üks õige piinlik moment, just mulle endale, aga noh, küllap kuulajad selle ise ära tabavad, nii et ma ei hakka sellest siin pikemalt kõnelema.



Loetud: Imeline Ajalugu 11/2014
Vaadatud: Kättemaksukontor (TV3)

No comments:

Post a Comment