2.10.13

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi katkestuse üks äärmiselt kiirelt saada soovitud ja vastavalt siis ka äärmiselt kiirelt valminud tõlge Postimehe hüvanguks.

Veel enne seda aga juhtus midagi üsna erakorralist ja rõõmustavat. Milleks oli isa külaskäik. Eks see suhtlemine temaga ole olnud nagu on: paarkümmend aastat oli täiesti vaikust, siis nüüd viimased kümmekond või nii aastat oleme sünnipäeviti ja jõuluti helistanud ja õnnitlenud, korra on ta ka siin mul külas käinud, ikka sünnipäeva puhul. Nüüdki oli õieti sünnipäevaga seotud: õnnitlemise kõrval andis ta teada oma tohutust õunasaagist, mis lausa nii suur olla olnud, et paaril puul oksadki katki murdnud, ja pakkus mullegi, mille üle ma loomulikult äraütlemata õnnelik ja rõõmsal meelel valmis vastu võtma olin. Täna siis jõudiski kopsakas õunalaadung - suur kast ja veel kilekotitäis pealegi -, lisaks veel hulk tomateid ja veidi kurke koos temaga mu juurde. Aga eks mõistagi juttu elust ja olust ja kodukülast ja asjadest jagus pikemalt. Mitte küll hirmus pikalt, sest isal oli vaja mujalegi jõuda selle Tallinnas-käigu ajal, aga siiski piisavalt pikalt, et suur osa vahepealsete aastate elust ja asjadest ära rääkida, kas või poole sõnaga. Ja nüüd ma siis mõtlen ja rõõmustan, et isegi musugune õunalemb on kohe tükiks ajaks varustatud :-)


Loetud: Akadeemia 9/2013
Vaadatud: Outcasts (BBC Entertainment), Euroopa jalgpalli meistrite liiga: Dortmundi Borussia - Marseille' Olympique (TV6)

No comments:

Post a Comment