28.4.14

Pühabased mõtted

Nagu pühapäeviti ikka - väheseks erandiks allpool ilmnevatel põhjustel möödunud nädala oma -, oli tänagi päeva peamine sisutäitja ema külastamine. Ilmad on muidugi väljasliikumiseks kehvapoolseks muutuma hakanud kõige oma päikese ja soojusega, aga noh, eks raskused olegi selleks, et neid ületada, ja seda ma ka usinalt tegin. Usinalt eelkõige seepärast, et ema ise oli mõne päeva eest saabunud nädalapikkuselt enesetuulutamis- ja puhkusereisilt Türki, mistõttu võis oodata palju mõnusaid muljeid ja igasugu muid asju. Ja neid tõesti jagus, nii muljeid kui ka noid muid asju.

Mõistagi ei puudunud ka tavapärane toekas kõhutäis - no ei saa mitte jätta taas mainimata, et kartulipuder ja hakklihakaste on kindel võti mu kõhu ja südame lahtimuukimiseks :-) -, aga sellele lisandus veel kõikvõimalikke hõrgutisi kaugelt Türgimaalt, Jah, hiigelkogus halvaad .- tõepoolest hiigelkogus, ligemale kilone karp teist, mida on ikka kohe päris palju, maitsvalt palju. Ja siis veel sealtkandi nõnda-ütelda suhkruvatti, mis maitseb sootuks paremini kui see meiekandi suhkruvatt - sest on ka pisut teistsugune (keda täpsemalt huvitab, siis see kannab kohapeal nimetust pişmaniye ja nagu võis lugeda, on see tegelikult vaat et rohkem ühe mu lemmikmaiuse, nimelt koogipuiste (jajah, kookide suhtes olen ma suhteliselt ükskõikne, aga toda puistet, toda äraütlemata mõnusat jahu ja või ja suhkru kooslust ma vahetevahel valmistan ja vitsutan isuga :-) ) moodi asi).

Ja ega need polnud veel kõik, aga jäägu need muud siin täpsemalt lahti kirjutamata. Et ema oli tükk aega ära olnud, siis oli mõistagi tal koju kogunenud ka hulk ristsõnavihikuid, millest minagi oma osa sain, nii et lisaks kõhuorjamisele sai kätte ka vajaliku vaimuterituse doosi. Sõnaga, päev, mis läks täiega täie ette.


Loetud: The Oxfodr Handbook of Philosophy of Time
Vaadatud: Laegas (Kanal12), Templirüütlite kadunud aare 2 (Kanal2)

No comments:

Post a Comment