5.7.10

Pühabased mõtted

Pärast paari päeva lusti- ja lille- ja härra Lulli kolkimise pidu jõudis taas kätte töörügamise ja higivalamise aeg (viimasele aitab muidugi tublisti kaasa ka erakordselt vastikuks muutunud ilm - aga ega sellise palavusega ei olegi midagi muud teha, kui hambad ristis töötada, sest see sundimine võimaldab kogu ilmast tingitud ebameeldivuse ja vastikuse vähemalt ajutiselt tagaplaanile suruda...). Sedakorda võtsin ette siis tarkvara, tükiks ajaks soiku jäänud KDE, mille puhul äsja kuulutati stabiilseks versiooniks juba peatselt ilmavalgust nägev versioon 4.5 ja mille tõlkimine ei olnud just väga kaugele jõudnud. Kokku oma 4000 tõlkimisele kuuluvast sõnest on küll natuke üle poole (kdepim ja kdepimlibs) sellised, mis ei nõua kiirustamist, sest KDEPIM-i arendajad teatasid, et nemad tulevad uue versiooniga lagedale alles 4.5.1 ajaks. Täna jõudsin siis ära suure osa ülejäänust, kuid koos dokumentatsiooniga on kindlasti vaja ikka veel ära jõuda teha oma 1500 sõnet, mida on päris palju... seda enam, et vähemalt osa sellest, eriti too uus mäng Kajongg ehk "päris" Mah Jongg saksa reeglite järgi, on mulle nii tume maa, et see üksi nõuab ilmselt juba vähemalt päeva... Aga ilmselt pühendan ma KDE-le veel ka homse päeva ja jätan Kajonggi hilisemaks ajaks "maiuspalaks", püüdes vähemalt muud asjad ornungisse saada.

Päeval hüppas üsna ootamatult läbi ema, mulle tundus, et rohkem seetõttu, et ta tahtis lihtsalt jalutada, no ja tema juurest minu juurde ja tagasi teeb oma kena neli kilomeetrit, just selline hea kehaline aktiivsus... Igal juhul sain ma teada, et magusat kooki saab teha ka nii, et panna kahe pitsapõhja vahele moosi, mis oli natuke uudne kogemus, aga noh, eks see pitsapõhi ole ju lõpuks ka vaid üks eri sorti pannkook...

Tänu Erkki osutusele avastasin, et olen jõudnud CNN-i esiküljele lausa! :-) Nimelt on seal rubriik "Friend's Activitiy", kus oli ära märgitud, et ma olen üht nende lugu hiljaaegu viidanud (lugu ise kõneles mitmel pool maailmas kehtivatest piirangutest, mida kohtavad vanemad, kes tahavad oma kõigekallimale pisipõnnile nimeks panna näiteks (eesti keelde tõlgituna) Perse või muud vaimukat...). Miskipärast oli see uhke viide näha küll vaid rahvusvahelise ja USA versiooni puhul, mehhiklastele ega araablastele minu nime näidata CNN ei ole tihanud :-)


Loetud: R. Kasik, Eesti keele sõnatuletus
Vaadatud: Prinzessin Ithaka (RTL2)

No comments:

Post a Comment