7.7.10

Teisibased mõtted

Väga väheproduktiivne tööpäev, seda kolmel või isegi neljal põhjusel. Neljas ehk ajaliselt esimene põhjus seisnes eile õhtuks tekkinud kerges migreenis, selles tavalises suvise kuumusega tekkivas nähtuses. Mitmes osas magatuna suutsin siiski välja puhata ja peavalust lahti saada, aga aega see võttis... Täna tuli õnneks palavusse väike paus koos paduvihma ja pisukese müristamisega: see ei löönud küll temperatuuri palju alla, aga vähemalt ajutiselt tõi roiutava kuumalaine asemele sellist natuke elavamat, värskemat.õhku

Ja siis ei jäänudki enam väga palju töötamiseks aega, enne kui tuli asuda teele tasuta õhtusöögile. Mu emal on hea käsi, mis juba mitmendat korda on suutnud täita ühe firma lehekese nii, et sellega kaasneb tasuta õhtusöök. Nojah, tegelikult muidugi tasuta sööke olemas ei ole ja sestap lisandub õhtusöögile väike tooteesitlus, aga see on täiesti talutav lisandus. Mind paneb küll veidi imestama, et see firma, mille pakutavad tooted on üldiselt üpris kallid (kuigi ma isegi usun, et suur osa sellest kvaliteedist, mis esitlejate suu läbi on toodetele omane, vastab isegi tõele, nii et hind on küllap õigustatud), suudab end väidetavalt ainult selliste esitluste peal elus ja ilmselt edukalt elus hoida. Aga noh, mulle tervislikud meriinovillast voodiriided ja eriliselt head kööginõud just suurt muljet ei avalda, nii et ma olen leppinud kena võimalusega kõhuke täis süüa :-)

Sellele järgnes teise tööst eemalekiskuv ilming jalgpalli MM-i esimese poolfinaali kujul, kus vastakuti olid Uruguay ja Holland. Ma olin mängu eel tasakesi lootnud, et ehk suudab Uruguay ennast piisavalt hästi kokku võtta ja võita, kuigi realistlikum oli oodata Hollandi võitu. Viimane ka tuli 3:2 kujul, kuigi eriti päris lõpus läks mäng päris dramaatiliseks kätte ära ja õhus püsis isegi lootus, et Uruguay ehk suudab viigistada ja lisaaja saavutada. Seda siiski ei juhtunud, aga vähemalt sai näha üldiselt väga ilusat mängu.

Veidi hiljem juhtus midagi arvutiga. Ma ei saanudki päris täpselt aru, kas tegemist oli mõne mikroelektrikatkestusega (aga selle oleks pidanud UPS üle aitama elada) või juhtus midagi arvuti endaga, aga igatahes oli ühel hetkel pilt eest kadunud ja masin seismas. Uuesti käima läks ta siiski valutult, kuid mingil põhjusel ei suvatsenud süsteem enam hiirt ära tunda ja ma pidin päris pikalt mässama, enne kui kobatasin selle õige hiiremääratluse peale, mida süsteem lõpuks tunnistas. Suvine lauspalavus ei mõju muidugi ka arvutitele hästi, enamik mu viimaste aastate arvutioste ongi langenud sügisele. No ja see eksemplar ongi juba peaaegu kolm aastat vastu pidanud, mis tänapäeva massitarbearvutite üldise nigeluse juures on juba niigi pikk aeg... (ma mäletan veel oma esimest PC-d, mis põhimõtteliselt kestis oma kümmekond aastat ja oleks ehk kauemgi kestnud, aga ta oli tõsiselt "moraalselt" vananenud selleks ajaks - tänapäeval on arvutitootjad/koostajad ilmselt aru saanud, et see on liiga pikk aeg, ja nii ei olegi naljalt leida letilt arvutit, mis suudakski oma garantiiaajast (mis on tavaliselt 1, parimal juhul 2 aastat) kauem kesta...) Aga noh, arvutipood on siinsamas lähedal, neid odavaid jubinaid paariks aastaks leidub seal iga kell...


Loetud: R. Kasik, Eesti keele sõnatuletus
Vaadatud: JMM: Uruguay-Holland (ETV), Aardekütt (TV11), Terminaator. Sarah Connori kroonikad (Kanal2), Supernatural (Kanal2)

No comments:

Post a Comment