21.12.12

Neljabased mõtted

Tavaline tööpäev, mille käigus selgus, et loodus ja inimsugu tühja kohta ei armasta. Ma vist ei maininud seda siin ajaveebis, aga igatahes jäi eri inimeste, sealhulgas mu enda ajaliste sobimatuste tõttu selle kuu esimesel neljapäeval toimumata Mageia sõprade koosviibimine. Vaevalt olin ma aga täna hommikul suutnud end üles vedada, kui Skype'is ootas ees ettepanek saada juba täna õhtul väiksemas seltskonnas (mis on mõistetav etteteatamise vähest aega arvestades, aga ka üsna loomulik, sest ega neil kokkusaamistel just väga suurt seltskonda ei käigi) kokku tavapärasel ajal (19) tavapärases kohas (Buffalo pubi). Üks ajendeid oli äsja ilmavalgust näinud tulevase Mageia 3 esimene beetaväljaanne, mida ka ühiselt veidi katsetatud sai, aga samuti mõne muu tänapäeva elektroonilise abivahendi ja Mageia koostöö proovimine. Õhtust pole suurt midagi muud öelda, kui et kulges teine nagu ikka, katsetuste mõttes üldiselt edukalt, aga sellest ehk lähemalt beetaväljaannet käsitlevas eraldi sissekandes.

Täna jäi silma veel üks asi, mida enese saba kergitamise rasket, aga auväärset ülesannet tõsiselt võttes ei saa mitte mainimata jätta. Nimelt paistab, et möödunud nädalal loeti Kuku raadios ette mu tõlgitud Lucase Edwardi raamatu "Pettus" esimesed kümmekond lehekülge. Võimalus seda Aule Erki ilmekas esituses (järel)kuulata on siin.

Loetud: Akadeemia 12/2012
Vaadatud: Doktor Who (Universal), Haven (Yle2)

No comments:

Post a Comment