2.6.13

Laubased mõtted

Tänane päev oli juba tavalise tööpäeva moodi, aga õige pisut, sest sellest hõlmas suure osa sündmus, mis vähemalt vaimsele tegevusele andis korraliku hoobi ja sestap ka pärssis põhitööd omajagu. Selleks sündmuseks olid enesestmõistetavalt mälumängu maailmameistrivõistlused. Võib kohe öelda, et seekord läksid need mul kuidagi päris luhta: tulemus ei olnud kohe üldse rahuldav. Nähtavasti oli midagi korrast ära, sest muidu ei oska kuidagi seletada seda, miks ma jätsin kaks vastust, mida ma teadsin, lihtsalt kirjutamata. Samuti oli õige mitu küsimust, mille puhul ma väikese kaalumise mitme variandi vahel valisin just selle väära. Mitte et seda ikka ei juhtuks, tuleb ette parimatelgi, aga liiga palju oli selliseid, paraku. Kõige rohkem masendas see, et ma ei suutnud ka ajaloo ja poliitika rubriigist, mis nii teoreetiliselt kui praktiliselt kahtlemata ongi mu tugevaim külg, saada endale rahuldaval hulgal punkte. Vaid 19 võimalikust 30st on selgelt liiga vähe. Põhimõtteliselt oli seal ainult kaks küsimust, mille vastust ma poleks mingil juhul teadnud, aga täiesti reaalne oleks olnud saada viis punkti rohkem, mis oleks ka olnud juba täiesti korralik ning rahulolu ja rõõmu tekitav tulemus. Nojah, eks tuleb õppust võtta ja järgmisel aastal paremini ette valmistuda (või õigemini, üldse valmistuda :-) ). Ahjah, mingeid küsimusi ma siin näideteks tooma ei hakka, seda vist isegi ei tohi tegelikult teha, aga küllap need millalgi ka avalikuks saavad.

Loetud: Tehnikamaailm 6/2013
Vaadatud: Eesti jalgpalli Premium liiga: Infonet - Paide Linnameeskond (TV6), Source Code (Yle2), Doctor Who (BBC Entertainment)

Ilmunud tõlked: Vello Vikerkaar: ovatsioonid (Postimees, 01.06.2013)

No comments:

Post a Comment