3.6.13

Pühabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi katkestuse traditsiooniline väljaskäik eesmärgiga külastada ema. Mis samamoodi traditsiooniliselt tähendas üht korralikku kõhutäit ja sama mõnusat peatäit, viimast ikka ristsõnade kujul. Ühtlasi sain emale õpetada, kuidas teha dokumendile, täpsemalt siis raamatule, tähestikulist registrit ja kuidas selle kirjeid muuta, kui lõpuks selgub, et midagi on ikka veidi nihu läinud. Ma olen ikka alati imestanud, et pidada leiduma (nii on mulle väidetud) inimesi, kellele lausa meeldib registreid koostada ja nende kallal mässata. Ma ise olen ka paratamatult pidanud sellega tegelema ja pean seda väga tüütuks ja energiat imevaks ning paistis, et ema on sama meelt.

Loetud: Tehnikamaailm 6/2013
Vaadatud: Heeringas Veenuse õlal (Kanal2)

No comments:

Post a Comment