27.12.14

Reedesed mõtted

Tavaline tööpäev, mille sisse mahtus küll ka ära külaskäik ema juurde. Õieti, ega mul muidu poleks ehk seda kavas olnudki, aga päkapikud olid jõulude ajal midagi korralikult segi ajanud ja selmet paar kinki nagu kord ja kohus mu venna majja, kus ma parajasti viibisin ja agaralt olin valmis kõike ja rohkemgi vastu võtma, toimetada, olid nad need hoopis ema juurde maha poetanud. Mistõttu ma pidin neile siis täna järele minema.

(Eks ma usun, et päkapikke on samamoodi minuga segadusse ajanud teadmine, et igas sekundis sünnib maailma 2,6 inimest: olgu, need paar tervikinimest saab ju ikka kuidagi kenasti ja täpselt lokaliseerida, aga too 0,6? see jääb päris arusaamatuks ja küllap nende 0.6-te aina juurde tekkimisest tulevad ka segadused pakkide õigel ajal õigesse kohta toimetamisega ...)

Külaskäik mõistagi tähendas rikkaliku jõulutoiduorgia teatavat jätkumist (ma ei olegi kunagi hästi aru saanud, kas tuli jõuluõhtul/ööl seitse korda süüa või tuli lihtsalt seitse päeva järjest süüa, aga võib-olla ka mõlemat - ja et mitte segi minna ja häbisse sattuda, olengi ma siis püüdnud mõlemat teha, milleks tänane visiit andis imehea võimaluse).

Aga ka mõningat peamurdmist, olgu ristsõnavihikute või siis ema valmistatud suguvõsa tuntud esindajate vihikukese (loodetavasti) lõpliku viimistluse kallal. Ja otse loomulikult ka jõulurõõmu selle kõige ehedamal kujul, mis olgu ka alloleva pildikollaaži näol ära näidatud:

Superjõulukink: armas öökull koos oma maiasmokk-kõhuga,
kujutatuna enam-vähem igast küljest ja poosist

Aga et ma juba kord saama peal väljas olin, ei jätnud ma tagasiteel koju möödumata ka elukohajärgse suurema universaalmagasini välisseinast, mille äärde paigutatud pakiautomaadis ootasid mind ees paar raamatut, mis olgu ka siin ära mainitud:




Loetud: Akadeemia 12/2014
Vaadatud: Soojad kehad (TNT Film)

No comments:

Post a Comment