31.12.14

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, mida alustasin siiski hoopis väljaskäiguga. Nimelt sai mõne aja eest otsa mu kohaliku passi tähtaeg ja kuigi mul seda dokumenti märkimisväärselt vaja pole, mõtlesin siiski, et äkki uuendaks teist, no nii igaks juhuks.

Aga mõistagi ei olnud ma ainuke desperaado, kel oli pähe tulnud mõte teha seda aasta viimasel tööpäeval (ilmselt ka seetõttu, et järgmisest aastast minevat riigilõiv suuremaks), ja nii õnnestus mul tolles dokumendikeskuses veeta lausa tunnike või nii, imetelles selle aja vältel kõikvõimalikke inimlikke emotsioone ja muud, mis niisugustes kohtades ja olukordades ikka kontsentreeritult ilmnevad :-) Mu enda etteaste jäi küll õige lühikeseks, paar minutit ja oligi kõik tehtud, sealhulgas sõrmejälgede andmine. Ent kui liita kogetud emotsiooniilmale imetabane tuisupoisine ilm, mis täna väljas valitses, läks see väljaskäik igatahes täiega asja ette.


Loetud: Akadeemia 12/2014
Vaadatud: Muinasjutumaja (ETV2)

No comments:

Post a Comment