10.10.11

Pühabased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi rõõmu ja kõhukosutust ema ja ta poiss-sõbra külaskäik. Lisaks iginälgiva poja (või nii ta vähemalt paistab arvavat...) äratoitmisele otsustas ema sedakorda ka pojaraasu ihulise katmise eest hoolitseda - ja see pintsak oli tõesti üks väga hea sünnipäevakingitus (nii seda mulle serveeriti, kuigi samas on mulle aastaid kinnitatud, et mu sünnipäev asuda veidi teisel ajal...) Kui sellele panna juurde veel paar ristsõnavihikut, mis ihu täitmisele ja katmisele lisaks aitasid ka vaimu kosutada, siis oli see üks õige kena mõnetunnine vahepala. Mille vaimustust aitas küll õhtupoolikul maha kiskuda vajadus asuda järjekordse ringiga mu kätte tagasi jõudnud tõlkeraamatut üle vaatama, enne kui see nähtavasti juba viimast korda vähemalt minu silmapiirilt kaob, et siis kunagi iseäralikult meeldivalt nina kriipiva värsketrükihõnguga varustatult lõplikul ja muutumatul kujul taas esile kerkida... Paar päeva jälle muretu (praegu lõpukorral oleva raamatu) tõlkimise seisukohalt ilmselt...


Loetud: Tehnikamaailm 10/2011
Vaadatud: Ajavaod (ETV), ENSV (ETV), Troonide mäng (FoxLife), Kelgukoerad (Kanal2)

No comments:

Post a Comment