24.7.13

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, millesse tõi mõningase katkestuse taas külaskäik ema juurde. Nimelt oli mul õnnestunud üleeile ristsõnavihikud, mille ema oli enda oskuste ja teadmise põhjal ära lahendanud ja mille vormistamise ning lõpliku täitmise mu hoolde jätnud, tema juurde maha jätta. Millele järgnes otsekohe range korraldus tagasi tulla ja need kaasa võtta. Millega ma olin veel eile rõõmsalt nõus: parasjagu ka ilm selline hea, sajab, on tuult ja puha, kena väljas jalutada. Täna, nojah, tuletades ikka meelde vana head Murphyt ja neid kõiki teisi, oli mõistagi ilm hea veel isegi mineku ajal, aga just ema juures viibimise vältel pilved kadusid, tuul lakkas ja päike andis endast parima, et taas temperatuur üles pumbata ning lihtsaid inimesi vaevata. Aga eks ta ole, ka ametlikult on ju suvi ja tuleb paratamatute halbdustega leppida ... Vähemalt tasakaalustas ilma alatust nagu ikka toekas kõhutäis ja täpselt tembitud koguses peatäis, seda viimast loomulikult ikka ristsõnade kujul.

Tuleb ära õiendada ka mõned "võlad" ehk anda teada asjadest, millest oleks õieti tulnud juba varem teada anda. Kõigepealt sellest, et üleeile hilisõhtul (minu jaoks; arvatavasti paljude jaoks öösel vastu eilset) võttis Google'i andmetel keegi usin pisike lõunakorealane mu GMaili konto üle ja postitas selle alt suurima naudinguga mingi reklaamilingi kõigile aadressidele, mida ta vähegi eest leidis. Eks ma olen muidugi usutavasti ise ka selles süüdi, et oma e-posti parooli liiga lihtsana hoidsin, et see lahti murda õnnestus, aga kümmekond minutit hiljem oli siiski konto taas jälle mu kontrolli all ja asjad korras. Igal juhul palun andeks kõigi käest, kes said mult tarbetu ja mõttetu reklaamlingiga kirja.

Teine asi, millest tuleks teada anda, on see, et Mageia on paika pannud oma neljanda väljalaske ajakava: olulisim kuupäev, mis kõrva taha panna, on 1. veebruar 2014, mil Mageia 4 peaks ilmavalgust nägema. Kas see just täpselt nii juhtub või nihkub asi ikkagi pisut edasi, nagu tavaliselt on kombeks olnud, eks seda näeb. Aga küllap saab siit ajaveebist jätkuvalt lugeda ka pisikesi tutvustusi alfa- ja beetaväljalasete ning väljalaskekandidaatide kohta, kui need tasapisi tilkuma hakkavad - esimene neist lootuste kohaselt juba 8. augustil ehk mõne nädala pärast.

Loetud: Akadeemia 7/2013
Vaadatud: Revolutsioon (Fox), Collision Earth (Universal)

No comments:

Post a Comment