24.11.10

Teisibased mõtted

Tavaline tööpäev, kuigi endiselt mõnevõrra uimane - see eilne magamismaraton ja üldise mittemidagitegemise päev (kuidas seda öeldagi... isegi munade sügamine oli üle jõu käiv tegevus...). Tasapisi läks enesetunne siiski paremaks, millele ilmselt aitas kaasa ka tuisupoisikeste ilmumine akna taha, mis vastu hilisõhtut kiskus korraks väljagi - ja ilm oli tõesti nauditav.

Täna tehti siis ka avalikult teatavaks selle ühe mu tööandja juhtkonna vahetus, millest ma mõne aja eest kirjutasin. Diplomaatial on uus toimetaja, nimeks Iivi Anna Masso. Ma olen temaga vist kunagi ühel ja samal üritusel viibinud, aga mingit isiklikku kokkupuudet ei ole, nii et ilmselt seisab (vastastikune) tundma õppimine siis millalgi veel ees...

Jäi silma ka üks väike killuke eesti ulme vallast: nimelt on nähtavasti esimest korda ilmunud eesti ulmejutt tõlgituna välismaises ulmeajakirjas. Mul ei ole küll vähimatki aimu, mida see jutt endast võib kujutada, aga mainitud lingil leiduva lühitutvustuse põhjal see midagi erilist ei paista olevat. Samas, sellise esimese pääsukesena on ju hea seegi - ja loodetavasti ei jää see viimaseks...


Loetud: E. Sapir, Keel
Vaadatud: Maast kaugel (TV6), Euroopa jalgpalli meistrite liiga: Ajax-Real Madrid (TV6), Eureka (TV6)

No comments:

Post a Comment