18.3.12

Laubased mõtted

Päev, millesse tõin kerget vaheldusrikkust üle tüki aja praegu (vähemalt kuni Magistrali taasavamiseni, aga võib-olla ka edaspidi) suurima lähedase kaubanduskeskuse, nimelt Mustika kaubanduskeskuse külastamisega. Võib-olla peaks seal just laupäeviti sagedaminigi käima, sest paistab, et Prismas jagatakse sel päeval Postimeest lausa tasuta. Nojah, teisest küljest on muidugi jälle kõik see paberlehe materjal ka internetis olemas, ja ega ma neist kujunduselementidest ja surmakuulutustest nii lugu ei pea, et nende pärast tingimata paberlehte hankida :-)

Tegelikult tahtsin ma kõige rohkem sinna keskusesse minna hoopis sellepärast, et mitu aastat truult teeninud telefon hakkab otsi andma ja peagi on uut vaja. (Jah, see on üks neist mitte väga paljudest, mille aku ei ole vahetatav...) Muidugi, ka interneti kaudu saaks ju hankida, aga paraku olen ma kogenud, et telefoni tuleb ikka käes hoida, enne kui otsus langetada. Ja nii oli seekordki: ehkki ma olin paar isendit kõrva taha pannud, selgus mõnda neist poes katsudes, et nad on ikka neetult suured, täpsemalt laiad, sellised, mis ei mahu enam pihku, vaid mida peab juba sõrmedega hoidma, mis on ääretult ebamugav. Nojah, paraku ei kipu e-poed või muud telefone tutvustavad saidid suurust üldse tähele panema: nii ei ole ei EMT-l, Tele2 ega Elisal võimalust filtreerida telefone mõõtmete järgi ja see ei paista üldse levinud filtreerimiskriteerium olevat... Aga nüüd ma vähemalt tean, et tuleb kindlasti hoolikalt mõõtmeid vaadata (veebis siis) ja et üle 60 mm laiust on ikka kohe kindlasti liiga palju...


Loetud: Akadeemia 3/2012
Vaadatud: Eesti jalgpalli meistriliiga: Levadia - Trans (TV6)

Ilmunud tõlked: Vello Vikerkaar: tagasi kooli (Postimees, 17.03.2012)

No comments:

Post a Comment