7.3.10

Laubased mõtted

Tavaline tööpäev, mida mõneks ajaks katkestas ema külaskäik. Ta oli koos oma poiss-sõbraga mingile suuremale ostlemisretkele suundunud ja otsustas siis ka kalli pojukese juurest läbi astuda. Ma olin õnneks selleks valmistunud ja, pidades silmas lähenevat, kogu maailmas tähistamist leidvat Anne Bonny ja Cynthia Rothrocki ühist sünnipäeva saabuval esmaspäeval, talle ka tähtsa päeva puhul kingituseks ühe Kalevi kena. lausa metalses kestas assortiikarbi hankinud. Talle iseloomulikult hakkas ta muidugi kohe muretsema, miks ma ometi nii palju kulutanud olen, ja mul kulus ikka hulk aega tema veenmiseks, et ma tegelikult ju ei pidanud üldse selle eest raha maksma, sest poes saab ju asju ka ilma rahata - paned lihtsalt ühe pisikese plastkaardikese väiksesse aparaati, vajutad seal peal paari klahvi ja antaksegi täitsa niisama kõike, mida hing ihaldab. Ma ei ole veendunud, kas ta seda ka uskuma jäi - siis, kui tema veel noor oli, selliseid asju ju ei olnud ja kõige eest pidi ikka ränga rahaga tasuma -, aga rõõmus oli ta küll ja see ongi ju peamine.

Ema tõi ka mitu ristsõna, mille lõpuni lahendamine võttis ka omajagu aega, aga lõpule nad ka jõudsid (nojah, tegelikult üks Kroonika ristsõnade mõistatus jäi ootama aega, mil mul juhe nii kokku jookseb, et ma võtan kätte ka nii nõmeda asja nagu mingite risti-rästi joonistatud esemete kokkulugemise, et siis saada teada... jah, mida? tegelikult ei midagi, vaid ühe täiesti mõttetu arvu - aga ilmselt leidub siis neid, kes tunnevad sellest naudingut, või vähemalt leidub ristsõnaajakirjade koostajaid, kes arvavad, et leidub neid, kes arvavad, et nad tunnevad niisuguste mõttetute asjade kallal pusimisest rõõmu...)

Sattusin lugema ühte õige iseäralikku kinnitust, et Meri Lennart ei olnudki KGB agent. Ja seda mehe sulest, kes muidu n-ö rahvuslikemate poliitikute aadressil naljalt tõrva ja tuld kokku ei hoia - kirjutajaks oli siis Narva tipp-poliitika Stalnuhhini Mihhail. Nojah, tema kummutus tuli küll muidugi hoopis nurga pealt - nimelt võttis ta ette ühe Meri kunagise teose ja noppis sealt välja portsu tsitaate, mis tõestasid tema meelest, et tegemist on nii tulihingelise Nõukogude korra ja kommunismi poolehoidjaga, et välismaale pääsemiseks või milleks iganes polnud tal mingit vajadust KGB-ga koostööd teha...


Loetud: [digi] märts 2010
Vaadatud: Perevozčik 3 (PBK), Smallville (ETV)

Ilmunud tõlked:
Vello Vikerkaar: Ketšupieesriie (Postimees, 06.03.2010)
Alessandri Paiardini. Sex, drugs and rock'n'roll: Arvutimudelid aitavad luua uusi ravimeid (Postimees, 06.03.2010; pealkiri on antud nii, nagu ta minult läks, ning link puudub, sest mingil mulle teadmata põhjusel on see artikkel veebis nähtav ainult tasu eest)

No comments:

Post a Comment