3.5.09

Laubased mõtted

Ka tänane päev möödus valdavalt tõlkimise tähe all. Tõsi, suur osa sellest kulus taas Diplomaatiale, neil ju järgmine nädal number tulemas ja, nagu ikka, laekuvad asjad viimsel hetkel... :-) Sedakorda siis Edward Lucase üsna terav arvustus ühe sakslase raamatule, mis tema meelest Venemaad üldse hästi ei mõista. Lucasel on muidugi Economistis lihvitud hea ja terav briti stiil, mida on alati nauditav lugeda (ja ma väga loodan, et ma olen oma tõlgetes suutnud seda ka mingilgi moel edasi anda...). Nii et igati nauditav.

Lisaks poeskäigule sai veel täna tublisti aidatud Jaanust, kes on ikka jätkuvalt hädas oma Mandrivaga. Küll ei lähe tal masin või töökeskkond või veel teab mis üldse käima, küll on midagi muud häda... Ma enne seda, kui ta kontakti võttis, ei uskunudki, et ühel inimesel võib nii palju probleeme esineda arvutitega läbisaamisel ja eriti Mandriva puhul, mis minu arusaamist mööda on äärmiselt töökindel ja lihtne distributsioon, aga näed siis, imene õpib, kuni elab... :-) Igatahes mõnest asjast sain ta ilmselt üle aidatud, kuigi kaheldav on, kas see talle mingit hingerahu tagab... Tal paistab probleeme jaguvat kohe ikka hulgemini.

No comments:

Post a Comment